Ga naar inhoud

WELKE UITLAAT


dks

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar ik wil een volledige uitlaatlijn van van voor tot van achter en nie te veel sound maar toch meer vermogen.Welk merk? :m: ;)

Is het ook de bedoeling dat je de kats en (tussen)dempers wilt laten vervallen? Als dat zo is, dan gaat de sound in dB's flink omhoog ;) Bijkomend nadeel kan zijn, weet ik niet precies bij BMW, dat de computer te veel uitstoot meet, waardoor de computer wellicht een foutmelding (check engine) gaat aangeven. Maar dat is weer op te vangen met een "check engine control unit"; indien voorhanden voor BMW.

Mijn WRX is van voor naar achter volledig "open" ,wat de uitlaat betreft dan hè ;) , maar de buren worden er niet vrolijk van :P Bijkomstigheid, PK-stijging ;) Of ging het me in eerste instantie nu om de PK's i.p.v. de sound :) B) :D

Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uit komt wat systeem betreft.

Link naar reactie

Supersprint levert voor de :) een hele komplete uitlaat incl. katvervangers en eventueel spruitstuk.

Bekende uit D heeft dat maakt een Super geluid en meer power ;)

Als je de spaghetti niet vervangt houdt je de originele lambda waardes want die zit AFAIK hiervoor, behalve als je natuurlijk ok het spruitstuk meeneemt :m:

Link naar reactie
Daar zal dan wel veel van jullie superposters bijzitten of niet mannen :)

Nou, zeker niet van mij!! Ik heb niets te melden over dit soort zaken! Sterker nog: mij interesseert het voor geen meter. ;)

Link naar reactie
Nu volg ik het niet meer: wat denk jij dat Chris bedoeld met zijn opmerking :)

Het beste zou zijn als Chris dat zelf uitlegt, maar IMHO bedoelt Chris dat 'ie er zolangzamerhand een beetje flauw van wordt, dat gel*l over vermogen en pk's. Maar ik zal het wel weer eens verkeerd begrijpen, daar heb ik een abonnement op.

Uitsluitend voor mezelf sprekend en daar doel ik op met mijn post: het interesseert mijzelf helemaal niets, een paar pk's meer of minder, al of niet via compressors, turbo's, uitlaten, of weet ik veel. Ik rij heerlijk in mijn eenvoudige ZZZ-tje en that's it. Maar met alle respect voor iedereen die het nooit genoeg is, hoor. ;)

Link naar reactie

Rob waarom lees je die dingen dan :P

IMHO past het thema gewoon goed binnen een forum over auto's, mag toch best een plekje hebben en als er dan mensen vragen over hebben moet je die toch gewoon kunnen beantwoorden zonder meteen aangevallen te worden en allerlei insinuaties naar het hoofd te krijgen over kleine of grote lichaamsdelen ;)

Mensen kopen niet voor niks een :) die zijn nu eenmaal geinteresseerd in pk's.

Laat Chris maar ff uitleggen wat ie bedoeld.... :m:

Link naar reactie

;) Ik val niemand aan, laat dat vooral duidelijk zijn! :)

En ja, ik lees nu eenmaal graag alles. Wil ook niets missen... Ook dat waar mijn interesse niet naar uitgaat.

Chris, vertel, wat bedoel je eigenlijk, dan is dat de wereld uit.

Link naar reactie

Tja zoals pierre zelf vaak zegt: de beste tuning voor een 2.8 is verkopen en :) kopen

daaraan zou ik willen toevoegen: de beste tuning voor een ;) is verkopen en een M6 kopen :m:

Link naar reactie

Jij hebt het gesnapt daarom speel ik in alle loterijen mee :)

Maar als ik zo om me heen lees (bijna ieder Duits forum heeft een tuning rubriek en er is een speciaal ;) forum) dromen we (ja hoor ook ikke :m: ) toch altijd over meer meer meer. Tijd dat we weer terug naar de huifkar gaan :P

Link naar reactie
ja sorry hoor :) al dat "mine is bigger than yours" de laatste tijd sleeping.gif....................... :m:

Ik snap ChrisXL wel...

ruler4ec.jpg:P

Nogmaals, de keuze van een ieder, of dat nu type/model of uitlaat is, heeft alleen te maken met emotie en budget volgens mij. EPS heb ik overwogen. Niet gedaan. Waarom? Was veel te ver weg! Een BMW Z3 Club lid heeft er één onder z'n Z4 laten zetten. Schitterende sound en looks en volledig custom made. PK's?? Geen idee. Het gaat toch ook om het gehele plaatje. Stel 5 pk meer, vervolgens 225 banden voor en 315 achter (blijkt te kunnen op een ;) ) en je verliest meer door weerstand. Dus ja.... wat is wijsheid?

Link naar reactie

even serieus... die sportwagens... hoe lang blijft het nog leuk met de huidige nog steeds stijgende benzine prijzen... die gaan echt niet omlaag... beter economie=meer vraag. ook vanuit china. + middenoosten conflicten die voorlopig ook niet gaan liggen. :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.