Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

Speciale openings aanbieding!!!!!

De gehele maand maart je ZZZ showroomklaargemaakt voor maar 85 euries!!!!

Tot ziens bij Car Clean & Shine!!! ;)

En daar krijg je nog gratis koffie bij ook !!!!!! :rolleyes: Kan bijna niet waar zijn !!!??? :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En daar krijg je nog gratis koffie bij ook !!!!!! :rolleyes: Kan bijna niet waar zijn !!!??? :unsure:

Kofiie? Koffie? Ik zal het je sterker vertellen:

Ik ben met Veerle naar Maastricht geweest, die dag dat mijn Z3 werd gedaan. We werden per BMW 5-serie naar Maastricht gebracht, we hebben bij De Bobbel (aanrader!) heerlijk gegeten, hebben nog een paar biertjes gedronken links en rechts (aanrader!), werden door lieve Reggie met haar racemonstertje in Maastricht opgehaald (aanrader!) en het bedrag dat we in Maastricht hebben besteed trok Emanuel van de rekening af. En we kregen ook nog een lik van de hondjes. Is dat service of niet? Ik moet er wel bijvertellen dat dit de absolute eenmalige uitzondering was, ik ben nu eenmaal de langstlevende Niet Sporende van het forum, maar het toont de vriendelijkheid van de Limbo, en met name van Emanuel en Reggie, weer eens overduidelijk aan. Nietwaar Emanuel? ;)

Bij de weg, Emanuel, maak je het niet een beetje héééél goedkoop, met die €85?? Da's omgerekend naar de vele uren die in je werk zitten bepaald geen beste uurprijs! Ik snap je wel, maar er moet ook nog het e.e.a. afgedragen worden, zo links en rechts, nu je nota bene met 2 man officiëel gaat... (Advies van een ouwe ondernemer, goed bedoeld...). ;)

Link naar reactie
Kofiie? Koffie? Ik zal het je sterker vertellen:

Ik ben met Veerle naar Maastricht geweest, die dag dat mijn Z3 werd gedaan. We werden per BMW 5-serie naar Maastricht gebracht, we hebben bij De Bobbel (aanrader!) heerlijk gegeten, hebben nog een paar biertjes gedronken links en rechts (aanrader!), werden door lieve Reggie met haar racemonstertje in Maastricht opgehaald (aanrader!) en het bedrag dat we in Maastricht hebben besteed trok Emanuel van de rekening af. En we kregen ook nog een lik van de hondjes. Is dat service of niet? Ik moet er wel bijvertellen dat dit de absolute eenmalige uitzondering was, ik ben nu eenmaal de langstlevende Niet Sporende van het forum, maar het toont de vriendelijkheid van de Limbo, en met name van Emanuel en Reggie, weer eens overduidelijk aan. Nietwaar Emanuel? ;)

Bij de weg, Emanuel, maak je het niet een beetje héééél goedkoop, met die €85?? Da's omgerekend naar de vele uren die in je werk zitten bepaald geen beste uurprijs! Ik snap je wel, maar er moet ook nog het e.e.a. afgedragen worden, zo links en rechts, nu je nota bene met 2 man officiëel gaat... (Advies van een ouwe ondernemer, goed bedoeld...). :wave:

Rob je hebt pm.

Trouwens ontzettend bedankt voor de goede recensie die je ons hebt gegeven :thumbup: .

Kom gerust eens langs op de koffie!!!! ;)

Link naar reactie

:groupwave::birthday:

Oh maar dat maakt mij niets uit, mijn ZZZ dient dan ook als voorbeeld!!!! ;) ;)

Hoi Emanuel,

Afspraak staat. Verheug me al op zo'n glimmende ZZZ.

Lijst ziet er goed uit. Misschien een tip voor herkenning en meer klandizie: ik zou een adres en telefoonnummer op de prijslijst zetten!!!

:holiday:

Link naar reactie
:thumbup: :D

Hoi Emanuel,

Afspraak staat. Verheug me al op zo'n glimmende ZZZ.

Lijst ziet er goed uit. Misschien een tip voor herkenning en meer klandizie: ik zou een adres en telefoonnummer op de prijslijst zetten!!!

:wave:

Dit is de lijst zoals hij in de zaak komt te hangen, op al het andere staat wel ons telnr, en adres! :wave:

maar toch bedankt voor het meedenken, top!

Link naar reactie

Kijk je een tijdje niet op 't forum en begint de jongste al een eigen bedrijf ;)

Van harte gefeliciteerd Emanuel ! Ik verwacht er veel van want ik heb al ervaring met je poetswerk.

:wave::thumbup: :D

Uiteraard zal ik een afspraak maken want ik heb een behoorlijk krasprobleem zoals je weet

Voor de niet-ingewijden: ik heb m'n auto een keer gewassen en waarschijnlijk heeft er zand in de spons gezeten... :wave:

Link naar reactie
Kijk je een tijdje niet op 't forum en begint de jongste al een eigen bedrijf ;)

Van harte gefeliciteerd Emanuel ! Ik verwacht er veel van want ik heb al ervaring met je poetswerk.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Uiteraard zal ik een afspraak maken want ik heb een behoorlijk krasprobleem zoals je weet

Voor de niet-ingewijden: ik heb m'n auto een keer gewassen en waarschijnlijk heeft er zand in de spons gezeten... ;)

pm me maar voor een afspraak als het jou uitkomt, vanaf 26 februari zijn we geopend!!!! :D

Link naar reactie

Gefeliciteerd met deze grote stap. Ik kom eind maart of begin april zeker eens langs voor een "wash and shine" beurt. Ik zal je t.z.t. PM'en. Ik ben vijf jaar geleden voor mijzelf begonnen en heb inmiddels een aantal bedrijven opgezet. Mochten jullie dus behoefte hebben aan (gratis :rolleyes: ) advies over risicobeheersing of fiscaal/juridische aangelegenheden dan moet je dit maar even laten weten. Ik help jullie graag.

Link naar reactie
Gefeliciteerd met deze grote stap. Ik kom eind maart of begin april zeker eens langs voor een "wash and shine" beurt. Ik zal je t.z.t. PM'en. Ik ben vijf jaar geleden voor mijzelf begonnen en heb inmiddels een aantal bedrijven opgezet. Mochten jullie dus behoefte hebben aan (gratis :holiday: ) advies over risicobeheersing of fiscaal/juridische aangelegenheden dan moet je dit maar even laten weten. Ik help jullie graag.

Ik zal dit onthouden :rolleyes:

Link naar reactie
Gefeliciteerd met deze grote stap. Ik kom eind maart of begin april zeker eens langs voor een "wash and shine" beurt. Ik zal je t.z.t. PM'en. Ik ben vijf jaar geleden voor mijzelf begonnen en heb inmiddels een aantal bedrijven opgezet. Mochten jullie dus behoefte hebben aan (gratis :D ) advies over risicobeheersing of fiscaal/juridische aangelegenheden dan moet je dit maar even laten weten. Ik help jullie graag.

Nog bedankt, alle tips zijn welkom en we zullen zeker eens gebruik maken van je aanbieding.

;) <_<:thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.