Ga naar inhoud

lakverzegeling bij Car Clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 375
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zit nog op mijn netvlies gebrand ;) ;)

Ik begrijp dat je er weer opgewonden van raakt; denk maar aan de vuilniszak buiten zetten, het schilderwerk, de kattenbak die je nog moet verschonen of neem een ijskoude douche.

By the way: de man nooit meer teruggezien, was er eindelijk achter dat wij het wel erg veel over "huwelijkssymbolen" hadden. :D

Sorry mensen, erg ;) in de MG.

Link naar reactie

Da's ook weer waar, vroeger, toen de vrouwen nog echte tieten hadden, plaatsen we hier onze ZZZ-tjes, met een verhaaltje. Daarvoor was/is de MG bedoeld... Nu zou je dit spam kunnen noemen... Hoe dan ook, ik tuf heerlijk glimmend naar huis,

29 september. Als 't goed is. ;)

Link naar reactie
Ja ........... moet één groot feest worden die dag............. leer en al lekker glimmend naar huis ;)

Eh, ik ga het allemaal meemaken. En zal de ervaring t.z.t. posten, uiteraard.

Link naar reactie

Hallo loiten!!!

vandaag mijn leer gepoetst.

was wel veel werk been vanmiddag begonnen, heb ff gegeten en ben toen verder gegaan, was wel inmiddels alweer donker (ik eet op mijn gemak) dus hierdoor kun je kleurverschillen zijn in de foto's van na de behandeling, door de flits, zal morgen foto's maken in daglicht, zie je het wat beter.

:blink: van voor de operatie

snewbmwz3mcoupe005cv3.jpg

:foto: van na de operatie

010806045wl4.jpg

Link naar reactie
kritisch moet je altijd blijven in het leven, he Rob :schater:

Maar je zult er echt geen spijt van krijgen hoor, je zult het met eigen ogen zien straks.

ps je kan nu nog ff een kleur uitzoeken betreffende het leer hahaha :schater::schater::schater:

Doe maar taninrot/zwart. Nu is alles zwart en dat vind ik wat saai. :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.