Ga naar inhoud

Airco en stoelverwarming luxe of noodzakelijk?


Gast Ed

Aanbevolen berichten

Het kan inderdaad ook wel eens té warm worden om open te [blijven] rijden.

<Knip>

Al was het maar om tijdens frisse dagen de meisjes in de auto te lokken als het fris wordt onder de minirokjes...tenminste...dat hebben Ze mij verteld... :rolleyes:

Speciaal voor Zedri een "Limburgs" testje

De Grijzegrubse Onderbewustzijntest

ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie...

:schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het kan inderdaad ook wel eens té warm worden om open te [blijven] rijden.

<Knip>

Al was het maar om tijdens frisse dagen de meisjes in de auto te lokken als het fris wordt onder de minirokjes...tenminste...dat hebben Ze mij verteld... :rolleyes:

Speciaal voor Zedri een "Limburgs" testje

De Grijzegrubse Onderbewustzijntest

ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie...

:schater::schater::schater::schater::schater:

Niet met mij in ieder geval!!!! :D :D :schater:

Link naar reactie
Het kan inderdaad ook wel eens té warm worden om open te [blijven] rijden.

<Knip>

Al was het maar om tijdens frisse dagen de meisjes in de auto te lokken als het fris wordt onder de minirokjes...tenminste...dat hebben Ze mij verteld... :rolleyes:

Speciaal voor Zedri een "Limburgs" testje

De Grijzegrubse Onderbewustzijntest

ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie...

:schater::schater::schater::schater::schater:

Niet met mij in ieder geval!!!! :muur: :D :schater:

O sorry , op het verkeerde forum ingelogd zeker ???? :D

Link naar reactie
Het kan inderdaad ook wel eens té warm worden om open te [blijven] rijden.

<Knip>

Al was het maar om tijdens frisse dagen de meisjes in de auto te lokken als het fris wordt onder de minirokjes...tenminste...dat hebben Ze mij verteld... :lol:

Speciaal voor Zedri een "Limburgs" testje

De Grijzegrubse Onderbewustzijntest

ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie...

:schater::schater::schater::schater::schater:

Niet met mij in ieder geval!!!! ;) :D :schater:

O sorry , op het verkeerde forum ingelogd zeker ???? :D

:schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Ik heb het vermoeden dat Zedri enigszins droog staat. En dan heb ik het niet over alcohol. :lol:

Ach, de vijfvingerige hand is geduldig ! :D

hand7xd.jpg

Link naar reactie
Ik heb het vermoeden dat Zedri enigszins droog staat. En dan heb ik het niet over alcohol. :D

Ach, de vijfvingerige hand is geduldig ! :D

hand7xd.jpg

Zou in dit geval voor een automaat gaan, ff loeren of ze die bij de pabo hebben :lol:

Anne

Link naar reactie
krijgt ie automatisch de pabo ?????

Anne

B) en Silver Rose, :rolleyes: en Beate uhse, B) en Christine le Duc, ^_^ en elke aflevering van 'Hot 'N Wild', :) Girls love to Ride en.... B)

Lang leve de au...tomaat B)

Link naar reactie

Huh adviseren jullie de airco nou om op een hete dag de body temp enigszins te temperen. Of is dit puur temperamentverlagend en hormonaal-verkoelend bedoeld. :angry:

Bij veel dealers vallen ze trouwens bijna van de stoel als ik ze de vraag stel of er een airco op de desbetreffende Z3 zit. Men zegt dan standaard het is cabrio hoor!

Vooralsnog ga ik liever op jullie oordeel af (vanwege jullie praktijk ervaring)

Heb trouwens een andere mooie gezien een Palmetto Groen metallic. Heb wel dubbele gevoel bij de kleur vlat enerzijds niet tegen anderzijds liever a black one. Als ik naar de opties en prijs kijk alsmede km-stand (onder de ton) en bouwjaar (98) is ie best oke. Wat zijn trouwens de grote verschillen tussen het zogenoemde oude en nieuwe model. Mij is op plaatjes vooralsnog weining opgevallen m.u.v. de chromen ringen bij de km en toerenteller enz.

Maar toegegeven heb nog niet het oog van de kenner. :muur:

Link naar reactie
Heb je al eens goed naar de achterzijde gekeken? :angry:

Nog niet echt aangezien ik nog niet gedetailleerd gekeken en vergeleken. Mede omdat ik ze nog niet echt naast elkaar heb zien staan. Uit jou opmerking blijkt dat ik dat snel eens moet doen :muur:

Link naar reactie
Bij veel dealers vallen ze trouwens bijna van de stoel als ik ze de vraag stel of er een airco op de desbetreffende Z3 zit. Men zegt dan standaard het is cabrio hoor!

Vooralsnog ga ik liever op jullie oordeel af (vanwege jullie praktijk ervaring)

De zuinige nederlandse koper (het scheelt toch een paar duizend) en dealers die maar niet willen begrijpen dat je met een cabrio bij dagelijks gebruik in Nederland voor de helft van de tijd de kap dicht hebt zitten en dan airco wel zo prettig is.

Da's precies waarom de Duitse import Z-tjes vrijwel allemaal wél voorzien zijn van airco. Ze gebruiken de auto's daar veel meer voor dagelijks verkeer.

Hier een waardevolle link om mee te beginnen :

Alle info over de ZzZ

Z3 1997-1999

Z3 facelift 1999-2003

belangrijkste verschillen :

andere achterkant/lampen/spatborden

ander middenconsole/instrumentarium

ander motormanagment E-gas (en dus vaak voorzien van Cruisecontrol)

ander stuur

andere range motoren

Link naar reactie
Vergeet niet met een nieuw model dat de motor aardig teruggeschoefd is naar 116pk ongeveer

U zegt?? ;) Wat dacht je van de 2.0 van André en Marvin en de 3.0 van Crusader en Superduper?? :angry: ^_^

Link naar reactie
OK, Joachim, had ik niet zo snel in de gaten. ;)

Nee, jij Zat Zeker nog met je gedachten bij het kontje van IvoDeLuxe... :angry:

Als die kleine Judith eens leest... :skull:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.