Ga naar inhoud

ChrisXL in de verkoop ?


Marvin

Aanbevolen berichten

Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze ;) ?

NL kenteken lijkt me stug :ok: Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Link naar reactie
  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze :m: ?

NL kenteken lijkt me stug ;) Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :(

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Wit voor, geel achter. Geen idee hoe dat zit. :ok:

Link naar reactie
Ik vind het verschil wel zeker merkbaar. Zeker vergeleken met de Red Devil, dan is er na de 6000 rpm nog zat over om door te gaan, daar pakt de :rolleyes: zijn winst ten opzichte van mijn "oude" 2.8. Daaronder moet ik eerlijk zeggen dat er wel een verschil is ten gunste van de ;) maar niet zo heel schokkend veel.

Acceleratie kan je verder je toeren in klimmen, maw je schakel moment langer uitstellen zonder vermogen te verliezen.

Al met al een totaal andere motor. Ben er happy mee, maar ik mis mijn Eisenmann en GruppeM gebrul :(

Ruilen?

Kon vandaag voor het eerst gaan met vriend van me. Je zou me gezicht moeten zien. Heeft dezelfde grijns als die van mijn zoon toen ik hem van school ophaalde.

Ben helemaal happy.

Hoop je snel weer te zien.

PS je had gelijk, auto is toch niet helemaal je van dat voor Bianca.

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze :( ?

NL kenteken lijkt me stug ;) Zou wel heeeel snel zijn met de keuring ;)

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Wit voor, geel achter. Geen idee hoe dat zit. :rolleyes:

Gewoon engelse platen, Pssssst Chris rijd illegaal in NL :schater::schater:

Link naar reactie

Leander, we spreken zeker snel weer wat af. Ik wil nog pics van de twee naast en met elkaar maken.

Rood-Zwart staat toch geweldig naast elkaar.

Enne er moet nog wat werk aan Big Red gebeuren, kun je gelijk kennis maken met Roodkapje. Leuk om je zoon dan ook mee te nemen, die kijkt dan helemaal zijn ogen uit. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik vind het verschil wel zeker merkbaar. Zeker vergeleken met de Red Devil, dan is er na de 6000 rpm nog zat over om door te gaan, daar pakt de  ;)  zijn winst ten opzichte van mijn "oude" 2.8. Daaronder moet ik eerlijk zeggen dat er wel een verschil is ten gunste van de  :m:  maar niet zo heel schokkend veel.

Acceleratie kan je verder je toeren in klimmen, maw je schakel moment langer uitstellen zonder vermogen te verliezen.

Al met al een totaal andere motor. Ben er happy mee, maar ik mis mijn Eisenmann en GruppeM gebrul :(

Chris je hebt nog wat te investeren dan, maar dat maakt het ook weer leuk he :rolleyes: Wees maar blij dat je geen S54 gekocht hebt die hebben onderin minder dan de S50 maar gaan weer nog wat verder door bovenin ;)

Kost mij in ieder geval geen moeite om ook snel te zijn onder de 3000 toeren, in het bijzonder met de het kortere 3.25 diff is het gelijk doorschakelen als een crossmotor :(

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze :( ?

NL kenteken lijkt me stug ;) Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Wit voor, geel achter. Geen idee hoe dat zit. :rolleyes:

Gewoon engelse platen, Pssssst Chris rijd illegaal in NL :schater::schater:

Nee hoor officieel op mijn naam op mijn adres in de UK, niks illegaals aan. ;)

Engelse APK (MOT) erop en netjes wegenbelasting op betaald.

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze :( ?

NL kenteken lijkt me stug ;) Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Wit voor, geel achter. Geen idee hoe dat zit. :rolleyes:

Gewoon engelse platen, Pssssst Chris rijd illegaal in NL :schater::schater:

Nee hoor officieel op mijn naam op mijn adres in de UK, niks illegaals aan. ;)

Engelse APK (MOT) erop en netjes wegenbelasting op betaald.

Weet niet of de douane dat met je eens is, hier in de grensstreek genoeg voorbeelden van waar ze behoorlijk moeilijk doen als de auto in Nederland wordt gereden, moet je dan speciaal ontheffing voor vragen, we zijn zoals gewend behoorlijk bekrompen :(

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze :( ?

NL kenteken lijkt me stug ;) Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

ik zag op de foto bij Ruud achter een gele plaat. Wist niet dat UK platen achter geel waren. Leek me ook al vlot...

Wit voor, geel achter. Geen idee hoe dat zit. :rolleyes:

Gewoon engelse platen, Pssssst Chris rijd illegaal in NL :schater::schater:

Nee hoor officieel op mijn naam op mijn adres in de UK, niks illegaals aan. ;)

Engelse APK (MOT) erop en netjes wegenbelasting op betaald.

Weet niet of de douane dat met je eens is, hier in de grensstreek genoeg voorbeelden van waar ze behoorlijk moeilijk doen als de auto in Nederland wordt gereden, moet je dan speciaal ontheffing voor vragen, we zijn zoals gewend behoorlijk bekrompen :(

Ok woon dan ook in de UK en ben hier slechts op bezoek.

Link naar reactie
Ik vind het verschil wel zeker merkbaar. Zeker vergeleken met de Red Devil, dan is er na de 6000 rpm nog zat over om door te gaan, daar pakt de  ;)  zijn winst ten opzichte van mijn "oude" 2.8. Daaronder moet ik eerlijk zeggen dat er wel een verschil is ten gunste van de  :m:  maar niet zo heel schokkend veel.

Acceleratie kan je verder je toeren in klimmen, maw je schakel moment langer uitstellen zonder vermogen te verliezen.

Al met al een totaal andere motor. Ben er happy mee, maar ik mis mijn Eisenmann en GruppeM gebrul :(

Chris je hebt nog wat te investeren dan, maar dat maakt het ook weer leuk he :rolleyes: Wees maar blij dat je geen S54 gekocht hebt die hebben onderin minder dan de S50 maar gaan weer nog wat verder door bovenin ;)

Kost mij in ieder geval geen moeite om ook snel te zijn onder de 3000 toeren, in het bijzonder met de het kortere 3.25 diff is het gelijk doorschakelen als een crossmotor :(

Qua tuning is met de S54 dan ook nog minder te doen dan met een S50.

GruppeM geeft zelfs specifiek op hun site aan dat de RAM air box niet voor de S54 is.

Maar goed zo komen we weer op een heel ander onderwerp.

Link naar reactie

Je moet Ron anders maar eens mailen maar die airboxen brengen niks op de ///M alleen maar vermogensverlies, ik had met de BMC carbon airbox bijvoorbeel 6 pk minder dan met mijn oude smerige originele luchtfilter.

Natuurlijk wel meer sound maar ja.....

Tevens kun je spruitstukken en racekats vergeten, brengen ook niks, allemaal op de rollenbank geprobeerd door Ron :rolleyes:

Wat op de S54 wel meer brengt is de alpha-n met CSL-airbox was Ron echt van geschrokken hoeveel verschil dat uitmaakt, kom je eindelijk gelijk uit aan het vermogen van de M346 met de S54.

Link naar reactie
Ik ga wel eens babbelen met een andere Ron. (Braspenning) hij immers een aantal race Z3 MQP's rijden.

Maar dat is allemaal voor later zorg, eerst velgen...................

Wat voor iets zoek je :rolleyes: , met rand zonder rand, eendelig tweedelig, dunne spijlen, spaken, brede spijlen ;) dan kijk ik eens mee voor je :(

Link naar reactie
Is het dan nóóit genoeg, voldoet een reguliere M óók al niet? :(

Powerrr is leuk en verslavend ;) :m:

En je kan er nooit teveel van hebben :schater::schater:

Pierre, ik zoek gewoon iets moois......... de CH's zijn mooie, maar ja zo is er zoveel. <zucht> ;)

Ik wil voor extreem diep gaan achter......... dus alle suggesties welkom. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik ga wel eens babbelen met een andere Ron. (Braspenning) hij immers een aantal race Z3 MQP's rijden.

Maar dat is allemaal voor later zorg, eerst velgen...................

Wat voor iets zoek je :rolleyes: , met rand zonder rand, eendelig tweedelig, dunne spijlen, spaken, brede spijlen ;) dan kijk ik eens mee voor je ;)

We hadden ooit een topic voor de velgen van DJ. Nu eentje voor Chris?? :(:m:

Link naar reactie

ik vond die aez op grote rooie toch erg mooi :rolleyes: misschien weer zoiets? Deze b.v.? Stond op die blauwe QP op de borrel fantastisch!

classic22.jpg

Z3front.jpg

Link naar reactie
Ik ga wel eens babbelen met een andere Ron. (Braspenning) hij immers een aantal race Z3 MQP's rijden.

Maar dat is allemaal voor later zorg, eerst velgen...................

Wat voor iets zoek je :rolleyes: , met rand zonder rand, eendelig tweedelig, dunne spijlen, spaken, brede spijlen ;) dan kijk ik eens mee voor je :m:

We hadden ooit een topic voor de velgen van DJ. Nu eentje voor Chris?? :(:(

Nah......... ik weet wat ik mooi vind ;)

Ik vind de Breyton Magic Racing ook wel heel mooi en ja de hartges zijn zeker mooi.

De AEZ konden niet zo diep achter 8,5 J max.

Link naar reactie
Ik ga wel eens babbelen met een andere Ron. (Braspenning) hij immers een aantal race Z3 MQP's rijden.

Maar dat is allemaal voor later zorg, eerst velgen...................

Wat voor iets zoek je :rolleyes: , met rand zonder rand, eendelig tweedelig, dunne spijlen, spaken, brede spijlen ;) dan kijk ik eens mee voor je :m:

We hadden ooit een topic voor de velgen van DJ. Nu eentje voor Chris?? :(:(

Niet nodig voor chris, is niet z'n twijfelaar. als hij de velg van z'n smaak gevonden heeft kan je tot 3 tellen en hij rijd er al mee ;) :D

Link naar reactie
Ik ga wel eens babbelen met een andere Ron. (Braspenning) hij immers een aantal race Z3 MQP's rijden.

Maar dat is allemaal voor later zorg, eerst velgen...................

Wat voor iets zoek je :rolleyes: , met rand zonder rand, eendelig tweedelig, dunne spijlen, spaken, brede spijlen ;) dan kijk ik eens mee voor je :m:

We hadden ooit een topic voor de velgen van DJ. Nu eentje voor Chris?? :(:(

Niet nodig voor chris, is niet z'n twijfelaar. als hij de velg van z'n smaak gevonden heeft kan je tot 3 tellen en hij rijd er al mee ;) :D

Het was ook maar een retorische vraag! :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.