Ga naar inhoud

ChrisXL in de verkoop ?


Marvin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 313
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pffff...ik heb nog nooit hierZo 16 pagina's Zó spannend aan een stuk doorgeleZen... ;)

Chris en Yvonne: :) van harte.....en ik ben blij dat Chris ons niet gaat verlaten...pfff...

Link naar reactie

Hij heeft wat werk nodig op de lak :m: Kon ook niet anders voor die prijs natuurlijk.......... dan die velgen he..................... opknappen eerst en dan op mijn gemak zoeken naar iets anders........

Verlagen is ook nog eens aan de orde, het lijkt nu wel een SUV!!

Klopt het dat de standaard M velgen een verbredertje nodig hebben??

Link naar reactie
Chris z'n Black Devil bij Dr. Phill ! :lmao:

En de EMU had geen foutcodes !!! :m:

hooguit dat de achterspoiler te zwaar op de kofferbak rust :m:

Gaaf hoor Chris, veel plezier ermee en succes met de aanstaande aanpassingen.

Vannacht wel lekker geslapen zeker?

Link naar reactie
Hij heeft wat werk nodig op de lak :m: Kon ook niet anders voor die prijs natuurlijk.......... dan die velgen he..................... opknappen eerst en dan op mijn gemak zoeken naar iets anders........

Verlagen is ook nog eens aan de orde, het lijkt nu wel een SUV!!

Klopt het dat de standaard M velgen een verbredertje nodig hebben??

Velgen opknappen zou ik me nog ff overleggen is erg duur als je ze in dezelfde chroomeffectlak wil hebben ook bij de velgendokter, beter meteen een paar 18 inches kopen. :lmao:

Ik heb er in de winter rondom 10mm verbreders op ziet er al netjes uit, je kunt ook naar 15mm maar dat wordt krap, liep met de winterbanden achter aan bij mij!

Greetzzz,

Pierre

Link naar reactie
Velgen opknappen zou ik me nog ff overleggen is erg duur als je ze in dezelfde chroomeffectlak wil hebben ook bij de velgendokter

Heb het laten doen voor €90,00 per velg en nog gepoedercoat ook, daar heb je geen nieuwe velg voor hoor en het is nog erg mooi geworden ook.

Die velgendokter zoals hij zich noemt is i.d.d. heel erg duur maar er zijn meer bedrijven die dit doen, de velgendokter is alleen meer bekend.

Link naar reactie

Toch weer ongeveer 400 euro met banden eraftrekken en weer opnieuw opleggen balanceren en Chris bevallen de velgen sowieso niet dan is 400 euro veel geld.

Mooi startkapitaal voor nieuwe ;)

Maar ja wie ben ik om erover te ouweh..ren moet Chris zelf bepalen B)

PS: De Velgendokter in Uden is ook niet zo duur heb je ze ook voor ca 90 euro per stuk klaar B)

Link naar reactie

Toch was rood ook niet verkeerd Chris ?! :(

En volgens mij komen deze velgen je bekend voor ?! Zitten die niet onder de Black Devil ?! :D

z3metbrug5uw.jpg

Link naar reactie

Ik vind het verschil wel zeker merkbaar. Zeker vergeleken met de Red Devil, dan is er na de 6000 rpm nog zat over om door te gaan, daar pakt de :( zijn winst ten opzichte van mijn "oude" 2.8. Daaronder moet ik eerlijk zeggen dat er wel een verschil is ten gunste van de :D maar niet zo heel schokkend veel.

Acceleratie kan je verder je toeren in klimmen, maw je schakel moment langer uitstellen zonder vermogen te verliezen.

Al met al een totaal andere motor. Ben er happy mee, maar ik mis mijn Eisenmann en GruppeM gebrul :(

Link naar reactie
Ik vind het verschil wel zeker merkbaar. Zeker vergeleken met de Red Devil, dan is er na de 6000 rpm nog zat over om door te gaan, daar pakt de :ok: zijn winst ten opzichte van mijn "oude" 2.8. Daaronder moet ik eerlijk zeggen dat er wel een verschil is ten gunste van de ;) maar niet zo heel schokkend veel.

Acceleratie kan je verder je toeren in klimmen, maw je schakel moment langer uitstellen zonder vermogen te verliezen.

Al met al een totaal andere motor. Ben er happy mee, maar ik mis mijn Eisenmann en GruppeM gebrul :(

Duidelijk. :D Toerendraaien dus! Die uitlaat en airbox zijn natuurlijk relatief simpel weer erbij te halen....

Toen ik een keertje voor een :m: ging kijken, was hij nog koud. Of ik hem niet helemaal wilde doorhalen. Prima, maar toen merkte ik inderdaad niet heel veel verschil tussen met 2.8 (niet genoeg voor het toenmalige prijsverschil). Handige verkoper dus..not. als ie zo duidelijk zijn winst in het hogere toerengebied pakt.

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze ;) ?

NL kenteken lijkt me stug :ok: Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

Link naar reactie
Ik zag dat ie ook al een NL kenteken heeft dus je rijdt er al gewoon in?! Das mooi man. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen: hoe ervaar je nu het verschil tussen je red devil en deze ;) ?

NL kenteken lijkt me stug :ok: Zou wel heeeel snel zijn met de keuring :m:

Is een UK-kenteken, ik meen een half jaar toegestaan hier.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.