Ga naar inhoud

Z4M QP race version


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je nog wat geduld hebt, dan kan je hem tijdens de twee laatste Belcar races gewoon in Belgie fotograferen.

Het team Belien uit Neerpelt (BMW dealer) heeft er eentje aangekocht en die zal de twee laatse wedstrijden meerijden ter voorbereiding op 2007.

Info kwam van de verkoper van het bedrijf (en tevens één van de vroegere piloten van hun Z3 M coupé)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Als BMW Motorsport em zelf niet komt inzetten, zou ik niet weten welk team het zal doen.

Belien Motorsport (de garage van M optic) heeft er eentje gekocht, maar die zal mss de laatste race (oktober) meerijden.

Maar aangezien BMW Motorsport zelf de wagen nog niet raceklaar heeft (zie niet-deelname aan 24 hr van Spa), denk ik dat we pas begin 2007 de eerste echte races van deze prachtbak gaan meemaken...

Ik heb echter zo'n vermoeden dat BMW de wagen nog wel zal proberen tijdens de VLN races op de NS.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Wie zegt er dat een zescylinder geen mooi racegeluid produceert ? Kijk hier eens. Filmpje van de Z4M qp van Schubert Motorsport die dit jaar op de Nordschleife zal meerijden in de Langstreckenpokal (VLN)

Als ie heel in het begin uit beeld verdwijnt, hoor je de bodemplaat in de Karrusel "schuren". Voor de NS kenners onder ons :m:

PS blijkbaar is Kruse Motorsport (Keulen) bezig om een dergelijke auto uit te rusten met de motor van de M5. Dit betekent dus 10 cylinder prestaties en sound.

Hou jullie wel op de hoogte als er meer lekkers komt... :rolleyes:

Link naar reactie
Als ie heel in het begin uit beeld verdwijnt, hoor je de bodemplaat in de Karrusel "schuren". Voor de NS kenners onder ons :cooltext:

Ah, de Karrusel, ja ja, vertel mij wat... :thumbup::thumbup::)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mar 2007, 13:11' post='99772']Als jullie de SPAM even verwijderen, dan heb ik een vraag voor navigator.

Zondag 1-4-2007 ga ik naar Zolder voor de Belcar races.

Ben jij nog te bewonderen? :drank:

Of misschien nog leuke andere dingen, zoals BMW's? ;)

Kijk hier eens : http://www.circuit-zolder.be/

Hieronder vind je de timing en een gratis af te printen toegangsticket. (zomaar, :m: )

De BTCS is nu strictly voor toerwagens en Silhouettes. Daaronder een aantal M3's en wat silhouettes met buizenchassis, kunststof carrosserie en M3 motor achterin. Zij rijden twee manches van 90 minuten.

De Belcar is nu enkel voor GT's. Bmw's ? ja hoor. Allereerst die knappe Mosler met "oude" M5 8 cylinder en ook de Z4 QP GT4. Beide zijn van het G&A racing team. Verder een Aston Martin DBR9, een Corvette C6R, een aantal Vipers en een hoop Porsches...

Zelf zal ik er niet zijn. :banaan: Effe de kalender niet in 't oog gehouden en zodoende trek ik voor een lang weekend naar Trier met een aantal vrienden. Zal voor de volgende keer zijn...

Link naar reactie

@Navigator :m:

Bedankt voor je reactie ;)

Ik heb inderdaad een gratis ticket via de site en heb nu ook de timing. Ga samen met een vriend die een jaarkaart heeft, dus komt helemaal goed.

Jammer dat je er niet bent, maar Trier is ook niet mis.

Als het zo'n weer is als vandaag zal ik zeker foto's maken en dan post ik ze wel hier! :banaan:

Link naar reactie
Ben dus gister de hele dag in Zolder geweest.

Man, wat een weer, leuk wel zomer. Ben dus helemaal verbrand.

Zoals ook al in het andere draadje vermeld heb ik nog wat foto's.

Zal ze hier dan ook posten. ;)

Rim, kom maar op met die foto's.

Link naar reactie

Even ter info.

Ik heb van Dick van Ieperen van de RSZ gehoord dat ze erg veel drukte verwachten.

Hij is al vanaf 16:00 aanwezig, dus als je wilt rijden is het verstandig er zo vroeg mogelijk te zijn voor inschrijven.

Succes!

Link naar reactie
Even ter info.

Ik heb van Dick van Ieperen van de RSZ gehoord dat ze erg veel drukte verwachten.

Hij is al vanaf 16:00 aanwezig, dus als je wilt rijden is het verstandig er zo vroeg mogelijk te zijn voor inschrijven.

Succes!

Waar doel jij nu op, Chris?? ;)

Link naar reactie
Verkeerde topic.......... was voor de vrij rijden dag 16 april------

ZO erg ben ik hier nog bezig dat ik de topics zelfs door elkaar haal ;)

Duidelijk. Afkicken dan maar. :thumbup: Doe ik ook: rook al 5 weken niet...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.