Ga naar inhoud

Querlenklager


Ad Leijtens

Aanbevolen berichten

Was €47.00 kwijt incl. verzending voor 2 complete draagarmen.

Kan nu ook beginnen :thumbup:

Waaaat? :D

Ik was 220 Euro kwijt per draagarm voor de onderdelen 3, 4 en 6. Ben ik dan opgelicht? :lol:

Dit was bovendien zonder inbouw, dat kwam er nog bij. Waar haal jij je onderdelen dan?

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waaaat? :D

Ik was 220 Euro kwijt per draagarm voor de onderdelen 3, 4 en 6. Ben ik dan opgelicht? :(

Dit was bovendien zonder inbouw, dat kwam er nog bij. Waar haal jij je onderdelen dan?

Ebay, was toen een aanbieding, nu kosten ze dit per stuk.

Er zijn ook met versterkte fusee`s, zijn iets duurder maar nog niet zo duur als waar jij ze voor hebt.

Ik heb ze er samen met Roodkapje onder gezet, is niet moeilijk maar ze kunnen erg vast zitten.

Zoals vele mede forummers kunnen beamen loont het om veel, net als ik Ebay af te struinen. :D

Link naar reactie

Hee, aardig dat deze topic weer even in zicht is gekomen. Het rijgedrag dat Tobiastoeter had voor het vervangen heb ik ook. Spoorzoeken op de weg (vooal bij nat weer!) en ik moet soms best trekken aan het stuur bij remmen voor een stoplicht. Misschien een keer bij Roodkapje op bezoek.....(vind je vast niet erg :D )

Link naar reactie
Hee, aardig dat deze topic weer even in zicht is gekomen. Het rijgedrag dat Tobiastoeter had voor het vervangen heb ik ook. Spoorzoeken op de weg (vooal bij nat weer!) en ik moet soms best trekken aan het stuur bij remmen voor een stoplicht. Misschien een keer bij Roodkapje op bezoek.....(vind je vast niet erg :o )

:D rubbers liggen al klaar :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.