Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel 22 januari 2006


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is wel een eind rijden, Monickendam, van bij mij  :angry:  Das wel jammer. Denk dat ik ga passen tot er eens een samenkomst is wat dichter bij de buurt.

Je kan een hotelletje nemen :D doen er meer, maak je er een echt uitje van.

en het is toch geen straf om een eindje te rijden in de ZZZ ^_^

Even een reminder: De posthoorn IS een hotel.

Lekker romantisch Ivodl :blink:

ivodl Geplaatst op 16 Jan 2006, 10:33

  Wij (Judith & Ik) eten niet mee, maar overnachten wel van zaterdag op zondag in de posthoorn... 

Lezen DJ............... zegt Ivo al :rolleyes:

Link naar reactie
Is wel een eind rijden, Monickendam, van bij mij  ^_^  Das wel jammer. Denk dat ik ga passen tot er eens een samenkomst is wat dichter bij de buurt.

Je kan een hotelletje nemen :D doen er meer, maak je er een echt uitje van.

en het is toch geen straf om een eindje te rijden in de ZZZ :D

Even een reminder: De posthoorn IS een hotel.

Lekker romantisch Ivodl :blink:

ivodl Geplaatst op 16 Jan 2006, 10:33

  Wij (Judith & Ik) eten niet mee, maar overnachten wel van zaterdag op zondag in de posthoorn... 

Lezen DJ............... zegt Ivo al :rolleyes:

Als JIJ goed gelezen had kon je zien dat ik andere mensen quote dan ivodl: dat betekent dus dat ik antwoord geef aan andere mensen, n.l. diegene die ik quote ;)

Toevallig was het kruispost met ivodl die 10 minuten eerder (zoals je ook had kunnen zien) zijn bericht plaatste. Op dat moment was ik het topic aan het doorkammen naar mensen die ik moest PM-en omdat ze nog niet geageerd hadden. Toen kwam ik het berichtje tegen dat ik gequote had. :angry: Toen ik het bericht gepost had, zag ik dat ivodl z'n bericht daar ook over ging dus ook nog even iets daarover gezegd (met de "edit" knop weet je wel ;) ) zodat sommige mensen niet zouden gaan denken dat ik ivodl's post niet goed had gelezen.

Maar ja, als die mensen ZELF niet goed lezen.... tja ;)

Link naar reactie
:blink:  :angry: heren heren lief spelen he ^_^

Nicole Nicole, niet doen. De rest geniet altijd van de strubbelingen/happen naar elkaar/afbekken/etc. van DJ en Chris. [barry Stevens accent] Heerren, vooral doorgaan [/barry Stevens accent] ;) :rolleyes: :D ;)

Link naar reactie

Menu is bekend!

de prijs wordt dus 31,50

Het menu wordt:

Voorgerecht:

In vanille-olie gekonfijte rogvleugel met kropsla, gamba en een kappertjes-sjalot dressing

is dus nu als keuze bij gekomen:

Ravioli gevuld met kalfswang, kort gebakken wilde spinazi, bosui en morielesaus

Hoofdgerecht:

Gebraden runderlende met gestoofde witte kool, pomme dauphine, kalfsjus en oesterzwammen

of:

Op de huid gebakken kabeljauwfilet met gestoofde venkel, Taggiasche olijven, mini-pommodori’s, aardappelpuree en een beurre blanc met safraan

Dessert:

Bloedsinaasappelsorbet met een salade van bloedsinaasappel, tosca en creme anglaise

Ik ben nog aan het kijken of er vooraf ook e.v. iets vleserigs kan worden gedaan.

edit:

er is in het voorgerecht nu ook een keuze

graag menukeuze opgeven aan mij d.m.v. een PM

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie

:muur: Geweldig wat een (schijnbare) tegenstelling met het eerste menu:

- carpaccio

- entrecote

- parfait

Het lijkt mij dat het tweede menu arbeidsintensiever is om te maken (en alles warm op te dienen), terwijl het 'mis' ging met het teveel aan deelnemers. ;) Me confused...

Het zou mooi zijn als je inderdaad nog een vlees voorgerecht kan ritselen...

Ik zal de keuzes van ons even PM zodra ze gemaakt zijn :D

Link naar reactie
Het lijkt mij dat het tweede menu arbeidsintensiever is om te maken (en alles warm op te dienen), terwijl het 'mis' ging met het teveel aan deelnemers. ;) Me confused...

klopt, is ook veel luxer menu. Het vorige menu was een "eetcafe menu" dat kan je dus met goed fatsoen niet serveren in een restaurant. Dat staat heel raar t.o. andere gasten in het restaurant.

Tja, ik vind het persoonlijk ook niet zo'n probleem, maar gastronomisch gezien is dat een "don't"

bij het voorgerecht komt nog een keuze:

Ravioli gevuld met kalfswang, kort gebakken wilde spinazi, bosui en morielesaus

Link naar reactie

Is nog een beetje afhankelijk van het (kleine) tochtje dat we gaan rijden. Het wordt waarschijnlijk verzamelen tussen 14:00 en 15:00.

Er zijn nog wat mensen die uberhaupt nog niet gereageerd hebben (ook niet op PM)

-Z3-tje? (Walter en Natascha)

-Dennuz

-Johan en Maasje van Rheenen

Als deze mensen nog mee willen eten moet ik het wel NU weten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.