Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel 22 januari 2006


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanwege de vele aanmeldingen is er een probleem onstaan wat betreft de capaciteit. Het diner kan met zoveel mensen helaas niet plaatsvinden in het eetcafe.

Het plaatje komt er dan iets anders uit te zien:

Het is niet mogelijk om het aanvankelijk beloofde menu te serveren in het restaurant omdat het raar staat tegenover andere gasten die daar een luxere a la carte service genieten. Marc heeft nu voor ons een alternatief menu zodat we toch in het restaurant kunnen eten:

De prijs wordt helaas wel hoger n.l. 31,50 euro (excl. drankjes)

-Luxer zitten heel mooi dan in het restaurant

-Het 3 gangen diner dat we daarvoor krijgen wordt ook een stuk luxer als wat we in het eetcafe hadden gekregen.

Hij overlegd nu met de chef wat het wordt, want het is seizoens gebonden.

Maar hij garandeerde mij dat we veel lekkerder gaan eten dan de envoudigere eetcafe maaltijd.Ik laat het binnekort weten.

Ik kan me voorstellen dat er nu mensen teleurgesteld worden. Ik ken Marc echter vrij goed en hij heeft echt z'n best gedaan om een heel scherp prijsje voor ons te maken zodat we lekker in het restaurant kunnen dineren. Ik ben persoonlijk echter heel blij met deze oplossing.

Wat we nu dus moeten weten is:

Wie wil er vlees en wie wil er vis.

Er waren al reserveringen voor de 22e

en het restaurant zit met ons erbij nagenoeg vol. Als er dus NOG meer mensen willen komen zal ik even moeten informeren hoeveel mensen er nog precies kunnen komen.

enkele recensies:

Dit jaar geopend restaurant 'met potentie'. 'Vooraf makreel, zowel gerookt als gepickeld met nieuwe aardappelsalade, vervolgens boterzachte, zelfgerookte eend en als afsluiter een echte chocoholics mousse.' De Heerenkamer, met openhaard, is een heerlijke plek voor een aperitief of digestief, en voor de liefhebber is er een aparte sigarenkaart. 'Alles klopt gewoon.'

We hebben echt heerlijk gegeten en genoten van alle culinaire hoogstandjes die voorbij kwamen. We zaten rustig en zeker op ons gemak. Het personeel is uiterst vriendelijk en in voor een praatje .De chef-kok heeft liefde voor zijn vak en dat straalde hij zeker uit! Mooi en smaakvol interieur! Wij komen er zeker vaker!

11140168173gx.jpg

Link naar reactie
Ik kom alleen, met eten erbij ;)

carpaccio

-entrecote

- parfait

-koffie(esspresso doublo)

@DJL ,je hebt in de begin post Reinata erbij vermeld maar ik kom alleen,zie quot. :D

Link naar reactie
Veranderingen door veranderingen...... ;)

Diplomatiek antwoord, Chris. Kun je alle kanten mee uit, dus altijd goed. Ik vond je eerdere opmerking echter niet leuk, suggestief zelfs. Heel simpel Chris, ik wil wegens een gemaakte afspraak tijdig thuis zijn. Dat heeft niets met een verhoging van de prijs te maken, waar jij IMHO op doelt. Als dat wél het geval was had ik wel gezegd dat ik het te duur vond. Ik meen dat ik ook hier inmiddels bewezen heb geen smoesjes over wat dan ook te verkopen en altijd zeg wat ik wil zeggen.

Link naar reactie

Ik bedoelde er alleen mee dat als er op het laatste moment veranderingen komen dit vaak niet met de planning van de deelnemers strookt.

Dit zijn dingen die je altijd kunt en moet verwachten en is niet als persoonlijke opmerking naar jou geweest Rob ^_^

Mocht je dit wel zo opgevat hebben, is dat jammer en hiervoor mijn nederige excuus :lol: (voor zover je dit van mij kunt verwachten :muur: )

Link naar reactie
Ik weet het nog niet zeker maarre is er nog ruimte voor eentje extra? ;)

Altijd ruimte hoor :D Is het gelukt met je afspraak verzetten?

Ja hoor, Huub kon ook wel een ander keertje ;)

Link naar reactie
Ik weet het nog niet zeker maarre is er nog ruimte voor eentje extra? :D

Altijd ruimte hoor :D Is het gelukt met je afspraak verzetten?

Ja hoor, Huub kon ook wel een ander keertje ;)

Maakt Huub niets meer uit als hij zijn focals maar krijgt ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.