Ga naar inhoud

Scottish Highland tour 2006


ChrisXL

Aanbevolen berichten

even een tip aan mensen die mee willen gaan.

Ik heb net Ullapool gebeld en een kamer gereserveerd. De kamers aan de voorkant waren al vol maar er waren nog wel kamers. Had wel het idee dat het hard ging dus wees er op tijd bij!

Link naar reactie
  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja ... Ik heb een kamer aan de voorkant - met balkon en uitzicht op het meer :blink:

1-persoons zeker??

Of ga je lekker met je zelf in een double room zitten??

Wellicht kan er iemand de kamer delen met je?? :rolleyes:

We hebben hier ook een single rijder erbij.

Link naar reactie
Hotel is geregeld ;)

Lekker aan de "rustige kant" van het hotel ;) Al die meermonsters die door het raam kijken, dat wil ik niet :lol:

ah, zitten jullie ook aan de gezellige kant :D

Link naar reactie
Tja ... Ik heb een kamer aan de voorkant  - met balkon en uitzicht op het meer  ;)

1-persoons zeker??

Of ga je lekker met je zelf in een double room zitten??

Wellicht kan er iemand de kamer delen met je?? :lol:

We hebben hier ook een single rijder erbij.

Geen idee of het 1 of twee persoons kamer is, maar je mag best wel even binnen komen om van het uizicht te genieten ;)

Link naar reactie
Hotel is geregeld  ;)

Lekker aan de "rustige kant" van het hotel  :D  Al die meermonsters die door het raam kijken, dat wil ik niet  :lol:

ah, zitten jullie ook aan de gezellige kant :D

Heb ik net alle moeite genomen om uit Nederland weg te komen, zit ik weer opgescheept met een zooi lawaai makers.

Gelukkig zit ik dan aan de geciviliseerde kant :D

Zeg,uh ... wanneer kan ik bestellingen plaatsen om hagelslag en pindakaas meet te nemen uit NL? Ik moet ook nog een hoop appelmoes flessen hebben - die zijn net van het weekend opgeraakt ;) ;)

Link naar reactie
Bestellingen kan altijd ;)

Ik krijg familie op bezoek in april. Tot dan sta ik droog met de appelmoes :lol:

Kom je binnenkort even langs op wat af te leveren?

Ik kan je wel een kopje Douwe Egberts aanbieden, maar de gevulde koeken moet je ook weer zelf meenemen ;)

Link naar reactie

ik wil niet al te "Dutch" overkomen, maar de website roomrates 2005 van het hotel in Ullapool zijn lager dan het speciale tarief :foto: ;) :foto:

Link naar reactie
ik wil niet al te "Dutch" overkomen, maar de website roomrates 2005 van het hotel in Ullapool zijn lager dan het speciale tarief :foto: :D ;)

2006 tarieven liggen hoger :foto:

Typ foutje......... Europoort-Hull retour

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.