Ga naar inhoud

Scottish Highland tour 2006


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ChrisXL,

Elly & ik gaan, afhankelijk van de uiteindelijke plannen/prijzen, mee met de QP :m:

Heb je trouwens een UK link voor me? Zet ik die ff op het :huh: QP forum aldaar -_-

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb ook interesse om mee te gaan. Ben met de Elise al vaker in de Uk geweest en dan met name Lake District. Super!!

Eea wel even afhankelijk van de prijzen, wmb niet al te exotisch graag.

Wat is de verwachte ratio gezellig relaxen/geweldig rijden?

Dennuz

Link naar reactie

Hoe staat de groep er tegenover om een dag eerder te gaan?

Het zou dus een dag extra worden, ik ben bezig met een velgen fabrikant in Schotland om een eventuele rondleiding te krijgen en misschien een korting op aanschaf te regelen. Wellicht is er ruimte om verschillende types onder de ZzZ te vergelijken.

Daarnaast de rest van de dag shoppen in Glasgow of Edinburgh, dit nog nader te bepalen. Dus een dag zonder lange ritten, cq tochten.

Link naar reactie
Indien er animo voor is zou het vertrek een dag eerder worden.

ik zal even overleggen en kom erop terug. denk niet dat het een probleem zal zijn en het is tenslotte voor een goed doel :ok:

Link naar reactie
een dag eerder zou ook geen probleem zijn voor mij, maar pak dan geen te drukke stad hé  :m: 

het is voor ons de eerste dag links rijden  :lmao:

Dan moet je maar achter mij aan rijden, begin er zo na zo'n 15 jaar wel gewend aan te raken

:D

Link naar reactie
Totdat ik deze thread had gezien, had ik geen idee dat er zoveel uit NL zouden gaan komen ...

Ik moet Jules nog waarschuwen dat er best wel wat gaan komen! :D

Dan moet je maar achter mij aan rijden, begin er zo na zo'n 15 jaar wel gewend aan te raken

Ik wist al dat je niet opschoot in het verkeer, maar dat het al zolang zo erg was wist ik niet :lmao: :m:

Link naar reactie
Chris, Long time no see ! Sedert onze uitstap naar Normandë BMW Automobielclub Vlaanderen. Graag de info, dan kan ik ze doorgeven aan our Z members !!! Grtz, Phil

Hi Phille,

Ik zal een uitgewerkt bschrijving naar je toe sturen zodat je het bij AC Vl kunt promoten :rolleyes:

Bert houdt het hier ook wel bij vermoed ik dus die kan jou ook wel updaten :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.