Ga naar inhoud

Voor u gelezen...


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OK Chris, dan wordt het:

Mijn gedachtengang zou niet minder praktisch zijn indien ik geen HT had, maar de kenners hier zullen wel weer een bezwaar daartegen gevonden hebben.

:schater: :D

precies

je zegt hetzelfde, maar alleen met meer woorden :lol:

Link naar reactie

Nou.. w/e ik zeg alleen maar dat iedereen toch wel doet wat hij/zij goed lijkt. Persoonlijk zou ik het nooit zo doen, beetje logica gebruiken. Als je al weet wat het doet met glas, kun je je voorstellen wat er met een kap zou kunnen gebeuren. Een beetje geduld totdat de auto voldoende opgewarmd is en je kan al het ijs er zo vanaf vegen. Het isolerende vermogen van een plastic ruitje en een linnen kap is niet zo geweldig dat het een lange tijd bevroren blijft. :lol:

Link naar reactie
Zijn ook nog maar scootertjes gewend hè, wij vroeger Kreidler, Zundapp met van die snelle breitwandjes enzo  :schater:

je vergeet er eentje deze: puch.jpg

43 jaar oud en ik rijd er nog altijd even graag op net zoals in de sixties

Link naar reactie
Zijn ook nog maar scootertjes gewend hè, wij vroeger Kreidler, Zundapp met van die snelle breitwandjes enzo :schater:

Jeugdsentiment, komt me bekend voor: Van veen Kreidler, Zundapp breitwand, 70 cc, 6,3pk of 80cc waterkoeling, 16-18mm carburateur, bij mij siergespoten tank en zijkapjes en ook toen al veeeel chroom :D :schater:

Link naar reactie

Ik wacht het wel rustig af

De auto kan in de garage, dus het ergste, 's-ochtends krabben,

zou niet voor hoeven te komen.

Ben overigens wel benieuwd of de kachel het aan kan.

Maar voorlopig krijgen we weer een paar dagen fantastisch nazomer weer

:D :)

Link naar reactie
Zijn ook nog maar scootertjes gewend hè, wij vroeger Kreidler, Zundapp met van die snelle breitwandjes enzo  :schater:

je vergeet er eentje deze: puch.jpg

43 jaar oud en ik rijd er nog altijd even graag op net zoals in de sixties

Aad, trouwens, hier reden in mijn tijd, the eighties, de nerds en de hippies op, met de geiten wollen sokken en de stickies :D :schater:

Link naar reactie
Zijn ook nog maar scootertjes gewend hè, wij vroeger Kreidler, Zundapp met van die snelle breitwandjes enzo  :schater:

je vergeet er eentje deze: puch.jpg

43 jaar oud en ik rijd er nog altijd even graag op net zoals in de sixties

Aad, die moet je wel met heel pijn en moeite terug-ge-originalo'd :D hebben. Zo zag geen enkel exemplaar er toch uit in die :foto: tijd.......? En in de late 60-er jaren al helemaal niet meer: stuur tot boven ooghoogte :) en zo'n verchroomde beugel achterop. Als m'n scanner werkte....... kon je zien hoe lang m'n haar toen was :lmao: .

Michiel.

Link naar reactie

Dit is exact de brommer waar ik op reed in 1963, en geiten wollen sokken met dat verschijnsel heb ik mij nooit mee bezig gehouden, wij gingen als dienstplichtige marinemannen liever meppen op de Dam.

Link naar reactie
Zijn ook nog maar scootertjes gewend hè, wij vroeger Kreidler, Zundapp met van die snelle breitwandjes enzo  :schater:

je vergeet er eentje deze: puch.jpg

43 jaar oud en ik rijd er nog altijd even graag op net zoals in de sixties

Aad, die moet je wel met heel pijn en moeite terug-ge-originalo'd ;) hebben. Zo zag geen enkel exemplaar er toch uit in die B) tijd.......? En in de late 60-er jaren al helemaal niet meer: stuur tot boven ooghoogte :) en zo'n verchroomde beugel achterop. Als m'n scanner werkte....... kon je zien hoe lang m'n haar toen was :D .

Michiel.

Dat valt wel mee, je bent van de straat.

Het enigste wat ik nog mis zijn 2 M6 bouten en 2 maal M5 bouten met zeskanten

kop merk Bundu, dan is hij echt zoals af fabriek.

Link naar reactie
Dit is exact de brommer waar ik op reed in 1963, en geiten wollen sokken met dat verschijnsel heb ik mij nooit mee bezig gehouden, wij gingen als dienstplichtige marinemannen liever meppen op de Dam.

En terecht :) Wij hebben dat zo'n 20 jaar later in Rotterdam gedaan ;)

Link naar reactie

Gelezen in een ander Forum

Posted: Tue Jul 29, 2003 10:49 am Post subject: Z4 vs. Z3 - please read

--------------------------------------------------------------------------------

Please do not post in here comparing the Z4 and the Z3. Z3 owners have been getting a lot of abuse in various places around the internet from Z4 owners. Both cars are great. They both have their fans. Please respect the fact that this part of the forum is a place for Z3 and Z4 enthusiasts to meet.

Datzelfde geldt op dit forum voor Z3 vs. Z4

Wie de schoen past trekke hem aan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.