Ga naar inhoud

Voor u gelezen...


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja vind ik ook hoor! Het is voor Z4 rijders al erg genoeg dat ze in zo'n lelijk apparaat moeten rijden, dan moet je het niet erger voor ze maken dan het al is...  ;)

Zo te lezen heb je in je vakantie de accu goed opgeladen, je gaat er tenminste weer vol tegenaan. ;) B) :D

Link naar reactie
Praatgroep, dus van de hak op de tak mag ;) : Leuke vakantie gehad, DJ?

Heel erg dikke vette PRIMA! ;) :ok:

Ik heb eindelijk een nieuwe hobby gevonden. Duiken! Helaas net zo duur als m'n eerste hobby.... ;) (de Z..... B) )

Rob ik zag je nog rijden in Malta! Alleen had je ineens je stuur aan de andere kant zitten ? :D

Link naar reactie
Praatgroep, dus van de hak op de tak mag ;) : Leuke vakantie gehad, DJ?

Heel erg dikke vette PRIMA! ;) :ok:

Ik heb eindelijk een nieuwe hobby gevonden. Duiken! Helaas net zo duur als m'n eerste hobby.... ;) (de Z..... B) )

Rob ik zag je nog rijden in Malta! Alleen had je ineens je stuur aan de andere kant zitten ? :D

Ja, dat stuur wisselt nog wel eens, hangt ervan af waar ik naartoe ga. :D

Had de man soms Schnitzers, of ging het om de kleur?

Link naar reactie

Nou - ik heb ongeveer 5 minuten geen regen gehad.

De Efteling was ook erg gezellig in de regen ;) - in ieder geval geen wachttijden.

Ik weet niet of iemand nog wel eens in de efteling geweest is, maar heb je de organisatie van het parkeer terrijn gezien? All auto's moeten zijlings in deze formatie parkeren: \|/

Nou - om te proberen uit de parkeerplaats te rijden was wel iets met de X5. Moest beide spiegels inklappen en had ongeveer 2 cm ruimte aan beide kanten om door de rij naar het einde te rijden. Heel vreemd.

Ook leuk bij de tunnel - rij naar de trein, en kan er niet in! Is vol voor hoge auto's. Dus maar een uurtje wachten op de volgende trein - maar wel aan de "verkeerde" kant van de hefboompjes, in the middle of nowhere. En met al die regen moest ik toch nodig en nowhere to go .... ;)

En natuurlijk lekker goedkoop die diesel bij julle - 1€ - is toch niks B)

Link naar reactie
Nou - ik heb ongeveer 5 minuten geen regen gehad.

De Efteling was ook erg gezellig in de regen :unsure: - in ieder geval geen wachttijden.

Ik weet niet of iemand nog wel eens in de efteling geweest is, maar heb je de organisatie van het parkeer terrijn gezien? All auto's moeten zijlings in deze formatie parkeren: \|/

Nou - om te proberen uit de parkeerplaats te rijden was wel iets met de X5. Moest beide spiegels inklappen en had ongeveer 2 cm ruimte aan beide kanten om door de rij naar het einde te rijden. Heel vreemd.

Ook leuk bij de tunnel - rij naar de trein, en kan er niet in! Is vol voor hoge auto's. Dus maar een uurtje wachten op de volgende trein - maar wel aan de "verkeerde" kant van de hefboompjes, in the middle of nowhere. En met al die regen moest ik toch nodig en nowhere to go .... :muur:

En natuurlijk lekker goedkoop die diesel bij julle - 1€ - is toch niks :D

Oke... PVC Regenjasjes mee dan ;) Serves you right for you raindance while we were in Switzerland B)

Je bent weer terug in de UK en het is weer fantastisch weer zelfs rond de 23°C in sommige streken (buitenland hoor -_- ) maar rond de 20° zeker!!! :lmao:

Link naar reactie
Ja, dat stuur wisselt nog wel eens, hangt ervan af waar ik naartoe ga. :lmao:

Had de man soms Schnitzers, of ging het om de kleur?

Eigenlijk klopte alles. De auto, de kleur, de man die er in zat....precies jij :muur: 1 ding was wel wat gek....een Maltees nummerbord ;)

Verder pak ik graag op waar ik het heb laten liggen B) overigens niet persoonlijk bedoelt he mensen :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.