Ga naar inhoud

andere velgen

mark

Aanbevolen berichten

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Met setprijs bedoelen ze neem ik aan alle 4?

RTFA...

gemonteerd_rood.gif

Geplaatst:

percies!

Geplaatst:
ebay met bridgestone

b8_12_b.JPG :lmao:

Nog ca. 3 uurtjes, Aad. Alleen ene lindege zou je nog wel eens kunnen overbieden. Die heeft trouwens 2 binnenspiegels gekocht, zie ik in zijn historie. Wat moet je nou met 2 binnenspiegels? Ik ben benieuwd of je de velgen/banden hebt, Aad!

Geplaatst:

Let op het spel speelt zich hierbij meestal in de laatste seconden af, ik duim voor Aad maar ben bang dat ze toch ergens op 1400 zullen uitkomen :lmao:

Ebay zijn niet meer vaak koopjes uit te halen, beter op de forums kijken :(

Geplaatst:

Je zat er niet ver naast: € 1466.54 voor iemand uit maagdenburg... :lmao: Jammer Aad; helaas heb ik er zo ook al een aantal weg zien vliegen 'voor mijn neus' vandaan.

Geplaatst:

Geduld hebben en zoals al vaker gezegd, de forums in de gaten houden, of hopen dat op ebay iemand een keer een slechte beschrijving plaatst die niet veel mensen tegenkomen :lmao:

Of gewoon redeneren "van geld moet rollen en 1400 euro zijn ze waard altijd nog geld verdiend tov wat ze bij BMW kosten en met deze banden kosten de imi dit ook" :(

Geplaatst:
hopen dat op ebay iemand een keer een slechte beschrijving plaatst die niet veel mensne tegenkomen :lmao:

Onze Forum-members ontgaat niets, Pierre! :(

Geplaatst:

Bedankt voor de aandacht en oplettendheid, ik loop misschien wel eens tegen een ander setje velgen aan.

Tijd om nu maar even een ander speeltje te kopen, wat in de aanbieding is. :D ;)

Geplaatst:
Bedankt voor de aandacht en oplettendheid, ik loop misschien wel eens tegen een ander setje velgen aan.

Tijd om nu maar even een ander speeltje te kopen, wat in de aanbieding is. :D  ;)

Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wat die aanbieding dit keer is en waar, maar begrijp dat je dit even stilhoudt, ter voorkoming van het tegen elkaar opbieden?

Laat je het t.z.t. even weten?

Geplaatst:

Mag je best weten , wat dacht je van een militair geweer Heckler & Koch in het kaliber 223 :D ;) :lmao:

Geplaatst:

Natuurlijk wel een echte Rob, die op ebay is ten strengste verboden en terecht.

Elke week ben ik in de weer om een groep kogelgaten heel dicht bij elkaar op de kaart te krijgen. :D ;)

Geplaatst:

SWAT speelgoed... pum.gif

Geplaatst:
SWAT speelgoed... pum.gif

Welke style velgen gaat dit over :blush:

:schater:

Geplaatst:

Ben ik op mijn werk, :blush:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen