Ga naar inhoud

Het nut van short shifters, koppelings stops e.d.


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Bovenin bij de knop is de slag korter en onderin niet waardoor je wat meer kracht moet zetten, of een hele zware knop erop zetten die z`n gewicht meeheeft. ^_^

kijk, er zijn mensen die lezen ;)

OK OK... -_- ;)

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Ik zie dat je MET en ZONDER "plastic bearing" kunt krijgen. Waar is dat voor?

En gaat er nog iemand iets bestellen bij chromteile binnekort? (verzendkosten delen)

Die plastic bearing daar draait de kogel op de pook in en die draai je meestal stuk als je de pook moet loshalen, dus gelijk maar meebestellen. :lmao:

Link naar reactie
Zozo! :huh: da's een slim systeem... :D Zo kan ik ook geld verdienen ja...

Kijk eerst even wat zo'n lager 25 11 1 220 600 kost, is iets van 6 euro.

Zelf heb ik de pook vervangen door een M pook en die heeft een verse kogel en een daarbij passend vers lager heeft ook wel wat.

Overigens hoeft dat lager niet stuk te gaan met demontage, maar dan moet je weten hoe hij los moet en een beetje netjes werken, dat kost tijd en dan is een nieuwe toch weer goedkoper ;)

JCK

Link naar reactie

Ik weet hoe hij los moet ja, maar die van mij zat erg vast en omdat het kunststof is breekt het heel snel af, voor dat geld kan je er beter een nieuwe bij hebben, alles weer lekker nieuw enne, lekker invetten want dat doen ze bij BMW ook niet.

Mijn oude was gortdroog en ruim. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.