Ga naar inhoud

Wiechers veerpootbrug


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

mijn Goodyear Eagle F1's koste maar € 150 ps hoor  ;) wel ff shoppen. Bij garages meestal veel duurder (225-45 r17)

F1's 225 heb ik gekocht voor nog geen 125 fleuris per stuk en de 255 voor EUR 159. Inclusief montage en koffie :D

Hier hebben we het al eens over gehad in een vorige topic

En in vast nog een hele boel ander topics.... :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mijn Goodyear Eagle F1's koste maar € 150 ps hoor  :D wel ff shoppen. Bij garages meestal veel duurder (225-45 r17)

F1's 225 heb ik gekocht voor nog geen 125 fleuris per stuk en de 255 voor EUR 159. Inclusief montage en koffie :D

Hier hebben we het al eens over gehad in een vorige topic

En in vast nog een hele boel ander topics.... :blush:

zoals deze ;)

Link naar reactie
Nou ik heb hem daarnet ontvangen van z3-tje, mooie auto en bedankt voor de 'service'. Uiteraard gelijk gemonteerd, alleen nu nog even uittesten.

@DJ bedankt voor de 'groeps' aankoop!!

Hendrik

Na elke bocht wordt de grijns op je gezicht steeds groter :lmao:

Link naar reactie
DJL ben je alles al kwijt,de derde veerpootbrug aan Merlijn gesleten???

Zit de jouwe er nu op, Huub???

En is je armsteun al binnen cq gemonteerd???

Heb er even vanaf gezien en aangezien Merlijn ook interesse had in een domstrebe leek mij dit een goede oplossing.Maar als DJL ermee blijft zitten dan....help ik hem er toch vanaf vandaar ook mijn vraag.

En wat de armsteun betreft dat heb je al gelezen :lmao:

Link naar reactie
DJL ben je alles al kwijt,de derde veerpootbrug aan Merlijn gesleten???

mmm, op de 1 of andere manier deze post gemist...

Anyway, Merlijn reageert maar niet! Ondertussen rot er een veerpootbrug weg in m'n kofferbak. Dus je moet het maar zeggen. 18 september duurt ook zo lang niet meer <_<

Link naar reactie
DJL ben je alles al kwijt,de derde veerpootbrug aan Merlijn gesleten???

mmm, op de 1 of andere manier deze post gemist...

Anyway, Merlijn reageert maar niet! Ondertussen rot er een veerpootbrug weg in m'n kofferbak. Dus je moet het maar zeggen. 18 september duurt ook zo lang niet meer <_<

DJ je kunt hem ook aan mij kwijt hoor als het Huub niet uitkomt ik kom hem zo bij je weghalen.

André

Link naar reactie
DJL ben je alles al kwijt,de derde veerpootbrug aan Merlijn gesleten???

mmm, op de 1 of andere manier deze post gemist...

Anyway, Merlijn reageert maar niet! Ondertussen rot er een veerpootbrug weg in m'n kofferbak. Dus je moet het maar zeggen. 18 september duurt ook zo lang niet meer <_<

DJ je kunt hem ook aan mij kwijt hoor als het Huub niet uitkomt ik kom hem zo bij je weghalen.

André

Is mij ook best :muur:

Link naar reactie
Andre je heb PM!

DJ bedankt, leuk je ontmoet te hebben.

Ik vind inderdaad dat je het wel merkt, hij ligt natuurlijk al als een blok op de weg maar op een of andere manier stuurt hij nog strakker/direkter, zeker als je op hoge snelheid een bocht instuurt dan is het helemaal een veilig gevoel.

Ik ben weer blij met m'n nieuwe onderdeel.

Groet André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.