Ga naar inhoud

Wiechers veerpootbrug


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik wilde graag een Wiechers racingline alu veerpootbrug voordat we de rit gaan rijden op de 24e.

wiechers-racing-line.jpg

Bestellen in Duitsland duurt te lang.

Nou zit

Braspenning bij mij om de hoek en die verkoopt ze voor 145 euro. Ik heb 'm in Duitsland voor 138 gezien maar dan komt er nog porto bij. Eigenlijk is die van Braspenning dus de goedkoopste!

Probleem is dat d'r net een zending van Wiechers binnen is.

Als er nou meer mensen zo'n ding willen dan kan ik Patrick misschien bewegen om een extra bestelling te plaatsen, zonder bijkomende kosten. Kunnen we ze op de knutseldag monteren!

WIE O WIE doet er mee?

Link naar reactie
  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als het lukt neem er dan ook maar een voor mij mee. ;) was van plan om niet meer zoveel geld in de Qpe te stoppen maar vind het een beetje sneu voor jou als er niemand mee doet :schater:

Link naar reactie
Als het lukt neem er dan ook maar een voor mij mee. B) was van plan om niet meer zoveel geld in de Qpe te stoppen maar vind het een beetje sneu voor jou als er niemand mee doet :schater:

Mijn dank is intens en bovendien overweldigend ;) ;)

Link naar reactie
Wij als zwarte rijders moeten elkaar steunen dat doen de rode ook. B)

Ja, het wordt tijd dat we ons gaan afscheiden! REVOLUTIE! ;)

zullen we een provocerende toer organiseren voor zwarte Z's? midden door het rode territorium! ;) B)

Link naar reactie
Wij als zwarte rijders moeten elkaar steunen dat doen de rode ook. -_-

Ja, het wordt tijd dat we ons gaan afscheiden! REVOLUTIE! :lol:

zullen we een provocerende toer organiseren voor zwarte Z's? midden door het rode territorium! :D ;)

:schater::schater::schater::schater: Ook maar gelijk je signature aangepast??!!

Link naar reactie

OK, dit gaat lukken Patrick gaat het regelen! Hij gaat een extra bestelling doen voor onze 3 veerpootbruggen.

goed bezig bij Braspenning.

Hij gaf al aan in de toekomst meer voor ons Z3-ers te willen betekenen.

Hoor ik hier forum korting aankomen????.....

ik hou u op de hoogte.

Als er nou nog wat mensen meedoen dan ga ik proberen iets van de prijs af te pingelen.

De inschrijving sluit donderdagnavond 14-7....

Link naar reactie
Als er nou nog wat mensen meedoen dan ga ik proberen iets van de prijs af te pingelen.

Je hebt er helemaal niets aan, maar als ik een 2.8 had gehad zou ik meedoen. :muur: Het lijkt mij nogal zinloos om in 1.8 een veerpootbrug te plaatsen... :D

Link naar reactie

Lijkt me ook in een 1.8 geen overbodige luxe hoor. Het komt het rijgedrag zeer zeker ten goede. Dit merk je het snelste als je nog de standaard onderstel hebt. :D

Zo heb ik de veerpootbrug geinstalleerd voordat het onderstel er bij op ging. Het verschil was enorm! Het gedrag in bochten wordt veel rustiger.

BTW een bocht kan door een 1.8/1.9 net zo hard, zo niet harder, genomen worden dan de 2.8 hoor. Spreek uit ervaring hier hoor :muur:

Link naar reactie
Waar zit zo'n ding dan en wat doet het precies? :muur:

Vervangt het iets of komt het erbij??? :D

Het komt erbij, wordt bovenop de veerpoten gemonteerd. Is eigenlijk niet meer dan een stang tussen je twee voorste veerpoten dat torsie tegengaat :foto:

Link naar reactie

Ik wil 'm vooral voor als ik op hogere snelheid een flauwe bocht maak. Zoals je dat op klaverbladen doet. Ik vind 'm dan erg onrustig op de weg liggen, je moet voortdurend corrigeren.

Overigens ga ik einde van de middag bestellen, dus liefhebbers: snel beslissen!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.