Ga naar inhoud

Bij wie kan ik terecht voor de nieuwste navi update?


Harfsen-Hans

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik kan nergens het hoofdstuk "Even voorstellen" vinden, daarom onderaan dit bericht een korte introductie.

Maar nu eerst mijn vraag: bij wie kan ik terecht voor de nieuwste navi update? En uit welk jaar is dan die update? 

 

Sinds deze week zijn we eigenaar van een Z4 2.8. Eerder reden we al eens een F31 en mijn vrouw heeft ruim 20 jaar bij BMW Nederland gewerkt, dus we zijn wel bekend met BMW. Ik hoop veel nuttige en leuke informatie te vinden op dit forum. 
onze Z4 (sinds deze week) 

Groeten Hans

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

2.8 Z4, denk een 28i E89. Ik heb van een forumlid hier wel eens een navigatie update gekocht. De update zelf met een stick gedaan vervolgens. Je kunt de updates als je er een beetje in thuis bent ook wel op internet vinden, vervolgens op de juiste manier op een stick zetten en updaten maar daar ben ik dan weer te stom voor.

Link naar reactie

Als je een E89 hebt, dan kan je wellicht met de "My-BMW"  app iets beginnen. Je maakt dan een account aan, dat is nog kosteloos.

Daar kan je abonnementen afsluiten, voor o.m. het updaten van je Navigatie. Goed opletten welke service ze bieden per abonnement!

Link naar reactie

USB stick met een kaart update bij de dealer voor mijn X3 kost €59, via dat "myBMW" portaal. Is er niet iets vergelijkbaars voor de E89? Het ligt helemaal aan de hardware die je hebt. 

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.