Ga naar inhoud
  • 0

Handleiding BMW Z4 2003 2.5 liter 6 cilinder E85


MAL

Vraag

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar de handleing of instructieboekje van de Z4, is er iemand die mij hier aan kan helpen of een adres waar ik het mogelijk nog kan kopen?

Als er meer gegevens van mijn Z4 nodig zijn, laat maar even weten, dan plaats ik deze er bij.

Alvast mijn hartelijke dank voor je medewerking.

Gr. MAL

Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Beste Gerard, 

Mijn excuses voor mijn late reactie, ik heb direct na jouw reactie mijn reactie ingetypt, maar

ik ontdek nu dat ik waarschijnlijk ben vergeten om op toevoegen te klikken, daarom dan nu alsnog.

Mijn hartelijke dank voor je reactie, maar mijn Duits is beduidend slechter dan mijn Engels, daarom is het niet voor mij bedoeld. Wellicht kun je hem aan iemand anders kwijt.

 

Om op de door jouw beschreven manier je auto te verliezen lijkt mij erg teleurstellend.

Heb je mogelijk al een vervanger, ga je er nog een kopen of zie je er definitief vanaf?

In ieder geval nog bedankt dat je aan mij gedacht hebt.

Met vriendelijke groet,

MAL

Link naar reactie
  • 0

Beste 330dm,

Mijn hartelijke dank voor je reactie. Inmiddels een aanvraag ingezonden naar ekris.nl voor

de desbetreffende artikelnummers. Ik hou u op de hoogte.

M.vr.gr.

MAL

Link naar reactie
  • 0
  • Administrator

Maar moet dat per se (a) in de vorm van het oorspronkelijke bokeje zijn en (b) in het Nederlands? Er is online ook veel te vinden, zoals hier bijvoorbeeld een scan van de Engelstalige variant: https://www.handleidi.ng/bmw/z4-25i-2003/handleiding?p=94. Dara staat bij dat het voor de 2.5i is, mara als je hem opent zie je dat deze ook voor de 3.0i is.

 

Je komt met enig Googlen ook wel uit op Engelstalige varianten.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Maurits,

Mijn dank voor je reactie, ik heb de link van je gebruikt en ik kwam terecht in een Engelstalig online manual. 

Hierna heb ik na enig verder zoeken de volgende link gevonden waarop je het manuaal als PDF kunt downloaden en

dat je het ten alle tijde ter beschikking hebt en ook evt. kan printen.

 

De link is: https://www.bmwsections.com/docs/z4/#google_vignette

 

Mogelijk hebben er meer mensen hier behoefte aan.

Nogmaals mijn dank.

Met vriendelijke groet,

MAL

Link naar reactie
  • 0
  • Administrator

Je hebt helemaal gelijk, dat was de Engelstalige. Ik heb het meteen ook even aangepast in mijn post hierboven.

Link naar reactie
  • 0

Beste MAL,

 

Heb je nog behoefte aan een originele map met handleiding van de Z4, deze is dan weer wel in het duits. Mijn Z4 3.0 liter, duitse import, was een aantal jaar geleden verdronken in een parkeergarage vandaar dat ik nog alleen de handleidingen heb.

Zo niet, als ik e.v.t een ander lid er mee blij kan maken is ook oké.

Alleen de verzendkosten.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerard

aangepast door Gerard1956
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.