Ga naar inhoud

rubberen koordje tankdop


ZReihe

Aanbevolen berichten

Vorig jaar is het rubberen koordje van de tankdop (door uitdroging) van mijn Z4 afgebroken. Ik dacht toen simpel een nieuwe koordje te kunnen bestellen. Helaas was dit niet mogelijk en ik heb toen een nieuwe tankdop inclusief koord besteld (overkill). Ik was klaarblijkelijk de enige niet want er stonden naar ik begreep enkele honderden tankdoppen in backorder. Recentelijk werd ik gebeld door Ekris met de vraag of ik toevallig enkel het koordje nodig had. Dat kon ik bevestigen. Het koordje is alsnog separaat leverbaar geworden en wordt toegezonden (prijs ca. EUR 4). De meerkosten van de tankdop (ca. EUR 30) worden gerestitueerd. Klaarblijkelijk is het BMW ook opgevallen dat er (onverwacht) veel tankdoppen voor specifieke modellen in bestelling stonden.

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

26 minuten geleden, ZReihe zei:

Vorig jaar is het rubberen koordje van de tankdop (door uitdroging) van mijn Z4 afgebroken. Ik dacht toen simpel een nieuwe koordje te kunnen bestellen. Helaas was dit niet mogelijk en ik heb toen een nieuwe tankdop inclusief koord besteld (overkill). Ik was klaarblijkelijk de enige niet want er stonden naar ik begreep enkele honderden tankdoppen in backorder. Recentelijk werd ik gebeld door Ekris met de vraag of ik toevallig enkel het koordje nodig had. Dat kon ik bevestigen. Het koordje is alsnog separaat leverbaar geworden en wordt toegezonden (prijs ca. EUR 4). De meerkosten van de tankdop (ca. EUR 30) worden gerestitueerd. Klaarblijkelijk is het BMW ook opgevallen dat er (onverwacht) veel tankdoppen voor specifieke modellen in bestelling stonden.

Thanks voor de tip, de mijne ontbreekt ook! 😁

aangepast door JeroenZ4
Link naar reactie

Superfijn!! Ik had niet eens door dat er zo'n kabeltje aan de dop moet zitten. Onze Z4 hebben we pas een week namelijk en heb de eerste tankbeurt al achter de rug. Ik ga direct zo'n ding bestellen. Bedankt!!

Link naar reactie
Op 27/02/2023 om 18:12, ZReihe zei:

 

Bedankt voor de tip; ook hier meteen besteld bij Ekris!

 

aangepast door Vanelli
was bericht zonder inhoud
Link naar reactie
Op 28/02/2023 om 14:37, Gentry zei:

Direct ook maar twee besteld voor mijn Z3's. Hoop dat ze daarop ook passen. Bedankt.

Dag Gentry, Laat nog even weten of het ook werkt voor een Z3,ik  ben benieuwd.

Dank, Joost

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Vande week bij Ekris ik ook zo’n koortje halen , watdenkje , niet meer verkrijgbaar , kijk je op Ali , 1,20 incl verzending , Dit moet bmw dan toch ook kunnen leveren , of het nu 4 € kost of 7€ dat vindt ik allemaal prima maar niet is toch geen klanten service , ze weten toch dit uit eindelijk kapot gaat 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.