Ga naar inhoud

CV


Zetter

Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand mij helpen. Normaal kan ik de sleutel in mijn zak houden om de g29 te openen en af te sluiten. Afsluiten werkt in eens niet meer. Moet de auto nu sluiten met de knop op de afstandsbediening. Openen gaat wel goed. Batterij is een maand of 2 geleden vervangen

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En toch, zou ik de batterij controleren. Spanning meten op de losse batterij kan je zicht op de conditie van de batterij geven, voor het geval hij inderdaad oke is heb je dat punt in elk geval gecheckt.

Anders; als ik het goed heb kan je de contactloze toegang in de opties in de auto aan/uit zetten. Kan dat wellicht per abuis gebeurd zijn?

Link naar reactie

Freek, telefoon / sleutel vlak bij elkaar, bijvoorbeeld in je broekzak, geeft ook vaak storing. Mss is dat het?

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Begrijp er geen snars van. Het advies opgevolgd door in het menu de settings op te zoeken voor openen en sluiten  zonder de knoppen op de AB te gebruiken. Gek genoeg stond openen niet aangevinkt, Maar deed het toch. Sluiten stond wel aangevinkt, maar deed het juist niet. Een aantal malen beiden uit- en aangevinkt. En nu doet beide functies het weer. Opgelost, maar zeer merkwaardig.

Nog zo'n merkwaardig fenomeen: Probeer iets met mijn ramen te programmeren via het menu. Dat kan niet omdat mijn sleutel niet in de auto zou liggen. De sleutel ligt nota bene op de passagiersstoel. Als ik instap dan staat in het display mijn profiel geselecteerd en start ik de auto, dan werkt het allemaal, zoals bijvoorbeeld stoelverstelling, etc. Het lijkt er op dat ik een password moet ingeven. Wie kent dit fenomeen???
 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 25/01/2023 om 14:11, Zetter zei:

  Als ik instap dan staat in het display mijn profiel geselecteerd en start ik de auto, dan werkt het allemaal, zoals bijvoorbeeld stoelverstelling, etc. Het lijkt er op dat ik een password moet ingeven. Wie kent dit fenomeen???
 

ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld je hebt keyless,en alles staat goed ingesteld maar als je instapt moet je je code invoeren?

Link naar reactie

Met dank voor je reactie. Zal proberen uit te leggen wat ik bedoel. Als ik instap verschijnt het openingsscherm met daarin mijn naam, zoals ik mij de eerste keer heb aangemeld. De 2de keuze is een gastprofiel. Daar heb ik niets mee gedaan. En mijn naam (profiel) staat onderstreept. Doe ik niets en start de auto, dan werkt alles prima. Druk ik op mijn naam dan moet ik de pincode invoeren. Maar denk nu dat dit gebeurt omdat je toestemming via pincode moet geven om je profiel aan te passen. Ben ik juist????

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.