Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen Maxi Performance

Philipetti

Vraag

Geplaatst:
Ervaringen Maxi Performance

Hallo,

ik ben van plan om binnenkort bij Maxi Performance in Hengelo de einddemper van mijn Z3 te laten vervangen door een sport einddemper. 

De reviews zijn best goed maar wilde op dit forum vragen of iemand van jullie ervaringen heeft met dit bedrijf en dit zou willen delen?

Alvast bedankt!

Gr.

Philip

• Antwoorden 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Populaire dagen

Beste reacties voor deze vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Waarom ben je naar reviews aan het vissen als je enkel een uitlaat demper laat vervangen? Dat is een simpel klusje wat de gemiddelde Kwikfit ook nog prima kan, of wat je zelf nog op een oprit zou kunnen doen.

• 0
Geplaatst:

Ik weet ook wat het wisselen van een einddemper inhoudt maar vraag enkel en alleen of iemand goede ervaringen heeft met dit bedrijf. Ze bieden een goede prijs voor een low sound sport einddemper maar moet hiervoor wel vanuit Z-Limburg naar Hengelo rijden. Logische reden om een vraag te stellen op het forum lukt me....

• 0
Geplaatst:

Dus eigenlijk ben je specifiek benieuwd naar ervaringen met hun op maat gemaakte RVS uitlaten? Dat had je ook gewoon kunnen vragen.

Google heeft maarliefst 98 reviews voor je. De meeste mensen lijken tevreden met hun nieuwe uitlaat maar je moet er kennelijk niet zijn voor reparaties.

• 0
  • Administrator
Geplaatst:

Ik weet dat er in ieder geval een paar forumleden geweest zijn met hun E85 voor een duplex uitlaat  zoals  @Menko en@Ruud_19. Die zijn voor zover ik weet best tevreden.

• 0
Geplaatst:

@MadMarky & Maurits: thnx voor jullie jullie antwoorden. Ervaringen Maxi Performance (MP) lijken ok. Ik ben op zoek naar een betaalbare en sportieve einddemper die MP volgens mij kan leveren. Hopp alleen niet dat het geluid te schreeuwerig is. Ik ga 28 oktober en ben benieuwd! 😉

• 0
  • Administrator
Geplaatst:

Ik heb er een goede ervaring mee, en ben ook vanuit Limburg die kant opgereden 😁

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen