Ga naar inhoud
  • 0

Binnenspiegel voetje op het raam

Tjeerdt

Vraag

Geplaatst:
Binnenspiegel voetje op het raam

Mijn binnenspiegel is van het het raam gevallen. Hoe monteer ik het spiegelvoetje weer op het raam?

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst: (aangepast)

Superspuug werkt meestal goed.😀

welkom op het forum.

aangepast door 330dM
  • 0
  • Administrator
Geplaatst:

Wat zie je op de plek waar het vast zat?

Is die plek goed schoonmaken en terug zetten met doorzichtige siliconenkit geen optie?

• 0
Geplaatst:

Goed schoonmaken, nog beter ontvetten en met goede kwaliteit  dubbelzijdig tape zou ik doen.

• 0
Geplaatst:
3 uren geleden, 330dM zei:

Goed schoonmaken, nog beter ontvetten en met goede kwaliteit  dubbelzijdig tape zou ik doen.

Dat werkt niet. Als het warm wordt valt je spiegel eraf. Je zult iets van uithardende lijm moet gebruiken.

• 0
Geplaatst:

Hoe doet de glasgigant dat dan? Vaak zit die voet al op de ruit bij carglass en dat soort jongens, die weten dit vast.

• Thanks 1
  • 0
Geplaatst:

@Tjeerdt; Is even bij Carglass langs geen optie; wellicht service? Anders vast wel een goed advies!

• 0
Geplaatst:

Carclass was een goede tip. Morgen gaan ze het voetje plakken bij Ruitenbeek in Bussum. Kost bijna niets.

• 0
  • Administrator
Geplaatst:

Mooi!  Laat dan ook nog even weten wat ze gebruiken als je wilt. 

• 0
Geplaatst:

Bij mij was ook de binnen spiegel los geraakt van mijn z3. Ik heb het stukje ruit schoongemaakt waar de spiegel op zat met wasbenzine . En bij de lokale auto materialen zaak een speciaal tape je dat je op het voetje van je spiegel plakt en dan het bescherm laagje van het tape je eraf haalt  en dan de spiegel op de ruit drukt. En nu een halfjaar later nog muur vast zit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen