Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Paasrit - zondag 17 april 2022


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Rob het was een prachtige rit….goed gedaan. Richelle bedankt voor de 2 grote chocolade paashazen. Ik had begrepen dat de rest chocolade eitjes hadden gekregen 😁

  • Thanks 1
Link naar reactie

Het was een topdag met schitterend weer en route, met als  bonus een setje Alpina matten. Thx Rob.

image.thumb.png.6d3e7dfea4293686a900483e65596d8d.png

aangepast door Alpiemeltje
  • Haha 1
Link naar reactie

Rob en Richelle, nogmaals dank voor de perfecte organisatie en de prachtige route. Ook het weer was ideaal. Leuke nieuwe mensen ontmoet en heerlijk gereden.

 

@Mad: Super zeg, die drone foto's!

  • Like 1
Link naar reactie

Rob & Richelle,

 

super bedankt! En wat een mooie route weer. Man man al die uren die je er in steekt. En dan gewoon ook nog superlekker weer regelen. Echt tof. 
De goodie bag ga ik natuurlijk niet gebruiken. Echt echt echt niet nodig hoor 😅😂

 

dank!

Gerwin

  • Like 1
Link naar reactie

Ook vanuit het pittoreske Teteringen een welgemeend dankjewel voor de perfecte organisatie aan Rob & Richelle!

Het prima weertje maakte het helemaal af, top! 👌

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

@Schaef een Mavic Mini, dus helaas geen Follow Me functie en geen automatische obstakel ontwijking. Wel klein genoeg dat de tas van de Fly More kit bij een Z3 gewoon in het opbergvak tussen de voorstoelen past en licht genoeg om niet of nauwelijks restricties te hebben bij het vliegen boven evenementen 🙂

  • Like 1
Link naar reactie

Tussen paasrit (17/4) en rit in vlaamse ardennen (24/4)ben ik mijn persenning kwijtgespeeld. Na tel met Rob foto's en filmke(paasrit) bekeken , geen enkele foto gezien van mijn Z zonder persenning. 
Bij thuiskomst , na paasrit ,frieten gaan halen en auto in garage gezet (al dan niet met persenning , ik weet het niet meer)
Vorige week, bij aankomst vlaamse ardennenrit parkeer ik Z op pleintje , na tijdje gaan we naar binnen om te ontbijten ( ik weet niet of ik Z op slot gedaan heb). Na ontbijt leg ik kap open en wil persenning plaatsen , wil hem uit koffer halen  deze zit er niet in, ik dacht zal hem thuis laten liggen hebben , maar gisteren willen we ritje doen , leg Z open maar vind persenning niet. Waar ben ik hem verloren ? Weet het niet , hij is weg   dus maar op zoek naar een nieuwe zeker. 
Ik kan hem ergens verkeerd gelegd hebben thuis (maar hebben ons al gek gezocht), is hij uit mijn koffer genomen op vlaamse ardennenrit , dont know. In ieder geval ik wil een andere..... 
Begin v dementie 🤔

Link naar reactie
Op 1-5-2022 om 10:47, Tony zei:

Tussen paasrit (17/4) en rit in vlaamse ardennen (24/4)ben ik mijn persenning kwijtgespeeld. Na tel met Rob foto's en filmke(paasrit) bekeken , geen enkele foto gezien van mijn Z zonder persenning. 
Bij thuiskomst , na paasrit ,frieten gaan halen en auto in garage gezet (al dan niet met persenning , ik weet het niet meer)
Vorige week, bij aankomst vlaamse ardennenrit parkeer ik Z op pleintje , na tijdje gaan we naar binnen om te ontbijten ( ik weet niet of ik Z op slot gedaan heb). Na ontbijt leg ik kap open en wil persenning plaatsen , wil hem uit koffer halen  deze zit er niet in, ik dacht zal hem thuis laten liggen hebben , maar gisteren willen we ritje doen , leg Z open maar vind persenning niet. Waar ben ik hem verloren ? Weet het niet , hij is weg   dus maar op zoek naar een nieuwe zeker. 
Ik kan hem ergens verkeerd gelegd hebben thuis (maar hebben ons al gek gezocht), is hij uit mijn koffer genomen op vlaamse ardennenrit , dont know. In ieder geval ik wil een andere..... 
Begin v dementie 🤔

Heel vervelend en jammer Tony. Op ebay-kleinanzeigen.de staan er verschillende te koop. Succes!

Link naar reactie
  • Administrator
5 minuten geleden, EzZzy Rider zei:

Heel vervelend en jammer Tony. Op ebay-kleinanzeigen.de staan er verschillende te koop. Succes!

Hij heeft 'm al weer terug. Iets met ouder worden of zo... 😁

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi wijzigde de titel naar REACTIETOPIC Paasrit - zondag 17 april 2022

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.