Ga naar inhoud

Verkocht: Z3 coupe 2.8 zilver bj2000


Aanbevolen berichten

te koop: Z3 coupe 2.8 zilver bj2000

Zilvere Z3 Coupe Datum eerste toelating  07-04-2000

 

296.595 km

 

Ik verkoop mijn QP, de km geven een beetje een indicatie van hoe de auto is, gebruikt. De auto heeft wat deukjes  van parkeerschade/ winkelwagens/ fietsen ertegen. Helaas ook wat roest bij de wielkasten en aan de dorpel onder de deur.

Daarnaast brandt het airbag lampje omdat in de bestuurderskant in de deur geen airbag is, geen afkeur. De APK is net gedaan en is tot 17 jan 2023.

Het lampje van de ABS brandt ook, toen deze is gaan branden heeft de garage de remmen nagekeken. Alles was in  orde, waarom het lampje brandt is een mysterie 😉

 

Ik heb de auto 10 jaar, volgens mij ben ik de 4de eigenaar. Het interieur is rood leer, aan de bestuurderszijde is schade aan de rugleuning van in en uitstappen.

Technisch/ motorisch, nooit problemen, lekt geen olie, geen koelwater. Ik heb de  auto normaal onderhouden en heb de facturen van de afgelopen 10 jaar, geen dealer.

 

Aangezien ik nog maar 1000 km rijd en er zelf niets aan kan doen en daar geen persoon voor ben,  verkoop ik de auto liever aan iemand die dat wel wilt en er heel blij mee is, want blij word je wel van een QP

Voor zo ver ik weet is de auto origineel en er zit een

kofferbak net in

alle gereedschap is er 

versterker en boxen zie foto

Stoelverwarming

elektrisch verstelbare stoelen

Handgeschakeld

 

De spiegelvoetjes zijn kunststof

 

 

Vraagprijs € 11.000

 
0624913952

 

Wil je nog foto's van iets, laat een berichtje achter en ik maak ze 🙂 

Volgens mij is iedereen hier wel bekend met wat er allemaal standaard is op een QP maar als er behoefte is aan een lijst met elektrische ramen en abs etc etc maak ik die 

 

 

 

DSC01743.JPG

20200513_091710.jpg

20200513_091745.jpg

20200513_091815.jpg

20200513_091859.jpg

20200513_093708.jpg

20200513_093718.jpg

20200716_123549.jpg

20200923_162210.jpg

20200924_184155.jpg

DSC01737.JPG

DSC01744.JPG

DSC01749.JPG

DSC01752.JPG

DSC01758.JPG

DSC01759.JPG

DSC01761.JPG

DSC01762.JPG

DSC01764.JPG

FB_IMG_1601116021801.jpg

20220331_081329.jpg

aangepast door kseen
verkocht
Link naar reactie

Mooi dat de auto nog zo compleet is! Als ik het goed zie is ie handgeschakeld. Dat is handig om erbij te vermelden aangezien Coupes ook vaak als automaat zijn verkocht.

 

Het lampje dat brandt is niet van de ABS maar van de slijtage indicator van de remblokken. De auto is sowieso wel aan een onderhoudsbeurt toe als je de rest van de indicaties op het dashboard ziet 😉

Link naar reactie

Dank je, heb het erbij gezet! Zo aan gewend dat ik daar niet aan heb gedacht 🙂

 

Ik heb geen idee waarom die indicator brand, nadat deze is gaan branden is de auto nagekeken en net weer gekeurd en remblokken was geen vervanging of aandachtspunt dus ja.... mysterie

 

 

Link naar reactie

ik heb de auto verder nog nergens anders te koop, wat denken jullie marktplaats of een andere site? 

Link naar reactie

Bij marktplaats debielen gegarandeerd. Wel heel groot bereik, dus je koper kan er tussen zitten. Maar ja filter die er maar eens uit. 
 

Autoscout vind ik ook nog wel aardig. Wel even erbij schrijven dat men niet hoeft te reageren indien men je auto voor je wil verkopen.

  • Like 1
Link naar reactie

haha nou precies, ik heb echt geen zin in die apps en mails van ik bied 350 🤣🤣🤣

dank je voor de tip 

 

 

Link naar reactie

ik heb aan een opkoper verkocht, die gaf er net genoeg voor naar mijn mening. Of hij gat doorverkopen of neerzetten en bewaren was nog onduidelijk. 

Maar dat is niet meer aan mij, ik zag het niet zitten om te laten spuiten enz en wegzetten ...... tja ...... ben niet de persoon omdat te doen 🤣  

Link naar reactie

yep maar voelde ook wel triest want missen ga ik ze wel

wat een geweldige wagen 😍😍😍

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • kseen wijzigde de titel naar Verkocht: Z3 coupe 2.8 zilver bj2000

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.