Ga naar inhoud

Even voorstellen..


Peterrrr

Aanbevolen berichten

Even voorstellen..

Ik ben Peter uit Zutphen en na 20 jaar plezier gehad te hebben met mijn Golf1 GTI uit 1983 werd het tijd voor wat anders. Naast de GTI ook menig jaar een Golf1 Cabrio Classicline gehad voor de mooie zomerdagen. Alhoewel het best een fijne en zeker mooie auto was miste ik de PK's en gretigheid van de GTI. Ook het 4 zitsmodel was best aardig maar onder de 22-23 graden niet aangenaam open rijden... Dit jaar het besluit genomen om de GTI  te verkopen. In September had ik er een liefhebber voor en startte de zoektocht naar een Z4 E85 want voor mij was het duidelijk dat het nieuwe hobby project een tweezitter met pit moest worden.

 

Het is een uit Duitsland afkomstige 2.5si van September 2006 geworden, gekocht van de eerste eigenaar met alle historie erbij en zelfs de aankoopfactuur en zijn folders uit die tijd! Auto is rijkelijk uitgerust en ben er erg blij mee.

 

Ik heb al veel nuttige informatie gezien in dit forum, altijd handig!

IMG-20210926-WA0010.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.