Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Detmar en legioen was een topdag tot in de puntjes verzorgd was een gezellige dag en ben dus ook heelhuids weer terug :huh:

DJL heb je goed geregeld :D

Link naar reactie
  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was een zeer geslaagde dag... bakje onder mijn rolbeugels gesloopt :huh: , gordel weer gefixt, thnx Detmar, :m: stoelen geplaatst B) xenon erin (met dank aan SD, dit heb je fantastisch geregeld!!, thnx, ik ga de hele nacht rondrijden!!!) :lmao: :lmao: Leuk iedereen weer te zie en wat nieuwe forum leden ontmoet. Man Fai.. eens zul je er aan geloven, dan wil je 4x70 Eisenmann, BMC, dikke 18" etc....... :D

Goed geregeld en zeker voor herhaling(en) vatbaar :lmao: :lmao:

Btw...Huub je rechter achterlicht is stuk. Gauw nu het nog licht is!!! kssst scheer je we achter de pc!!!

Link naar reactie
Gast Gast_Merlijn

Ha liefhebbers hoe was jullie dag, is eea gelukt? Heb nog geprobeerd mijn agenda te schuiven om langs te komen. Hopelijk vandaag een leuke tocht gemaakt al was het weer wat minder.

Chris, de zwarte rijders krijgen mijn steun en ik heb me in geschreven voor de veerpootbrug via Ron

Chris heb je gelzen over de aanvullende regelgeving voor de montage en het gebruik van Xenon?

Greetzzzzzzzzzzzzz Merlijn

Link naar reactie

Merlijn, jammer dat je niet kon komen gisteren en al zeker niet vandaag... Het weer heeft geweldig meegewerkt. Alleen rond 18:00 kregen we de regen....

Wat betreft de nieuwe regelgeving voor xenon......... ach de installatie is zo simpel dat ik voor de keuring het los trek en de "gewone" lampen terug plaats... de boel laten keuren en alles weer terug.... totale tijd uit en inbouw 15 minuten of zo.. :D

Link naar reactie
Wat betreft de nieuwe regelgeving voor xenon......... ach de installatie is zo simpel dat ik voor de keuring het los trek en de "gewone" lampen terug plaats... de boel laten keuren en alles weer terug.... totale tijd uit en inbouw 15 minuten of zo.. :D

mijn idee :lmao:

Leuk dat jullie d'r allemaal waren. Detmar was zeer tevreden. Ik hoop dat jullie(en ik) niet vaak naar de garage hoeven. Maar ALS je dan moet doet hij het met plezier want volgens mij is ie een beetje verliefd geworden op "onze auto"

Hoe dan ook, 't was erg gezellig. En ik ben verschrikkelijk blij met m'n Xenon B)

Felix: onwijs bedankt dat we in je oven mochten, een echte lifesaver. Ik kom binnekort nog ff nieuwe ovenhandschoenen brengen, weer Disney of deze keer maar Jip en Janneke :lmao: En neem je meisje volgende keer mee he :lmao:

Link naar reactie

Felix heeft nu ook een eretitel (hopelijk post hij nu wat meer).

Verder: Felix > Sebastiaan wil ook graag een Eisenmann, dus jullie kunnen samen Braspenning en Sportwheels met elkaar gek maken :schater:

Link naar reactie

@Detmar & Organisatie: Bedankt voor deze mogelijkheid

@Nopaje: Bedankt voor je hulp aan de finishing touch die mijn wagen nog nodig had

@Aad: Bedankt voor het bijstaan met rAAD en dAAD!

Foto's komen nog wel...

Link naar reactie
Gast Gast_Bob

Ook van mijn kant nog even de complimenten aan de organisatie en aan Detmar.

Ik vond het erg gezellig en soms ook nog eens leerzaam. Erg leuk de mensen te ontmoeten die mij op dit forum met raad en daad hebben bijgestaan met advies.

hartelijk dank.

Bob

Link naar reactie
Napoje, wat ben je in godsnaam daar aan het doen :m: ?

Zeg niet dat het een regendans was ;)

Klusdag_03.jpg

Als Napoje ons in het ongewisse laat, wil misschien wil fotograaf Ivodl ons een hint geven? :m:

Link naar reactie
Ook van mijn kant nog even de complimenten aan de organisatie en aan Detmar.

Ik vond het erg gezellig en soms ook nog eens leerzaam. Erg leuk de mensen te ontmoeten die mij op dit forum met raad en daad hebben bijgestaan met advies.

hartelijk dank.

Bob

Is je probleem, wiel linksvoor, eigenlijk nog opgelost, Bob? Dat heb ik die dag effe niet meegekregen.

Link naar reactie
Kennen jullie de forumdans dan niet? :schater:

Stiekum instuderen als ik weg ben, hè? :blush:

388 Forumleden kennen de Oudhollandse Forumdans en ik kom niet verder de Vogeltjesdans en de Lambada... :muur:

Link naar reactie
Gast Gast_Bob

Rob,

Volgens mij is het probleempje inderdaad verholpen.

De remblokken zijn vlak geschuurd als ik het goed heb begrepen en er is ook een randje van de schijfrijm afgeshuurd. Ik heb van het weekend niet zo heel veel meer gereden maar ik heb niets meer gehoord of gevoeld. Ik denk toch dat door mijn vakantie in de bergen ik de remmen behoorlijk heb belast ondanks dat ik probeerde op de motor af te remmen en dat daardoor een en ander een heel klein beetje was ingeslepen. Verder zag alles er nog goed uit. Er zat gelukkig geen speling in het een of ander...

Groet

Link naar reactie
Hoe is het eigenlijk gegaan met het uitdeuken?? ;)

Het uitdeuken was prima geregeld door Bob... Het resultaat was verbluffend. :D

Ja, ziet er bij mij ook weer strak uit. Ik dacht er slechts 1 te hebben maar het bleken er 3. Niet dat dat uitmaakte :angry: Ik zie ze niet meer.... :D

Bij mij hoefte deurpanelen d'r niet eens uit. Maar met Christine was ie wel lang bezig he?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.