Ga naar inhoud

Klus- en Uitdeukdag inschrijvingstopic


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Vond het een beetje raar, je zit Zwart hier helemaal te boycotten terwijl er gewoon een voor je eigen huis staat. :schater: Snap natuurlijk ook wel dat dit alles een grote grap is. :blush:

Bmw heeft een goede smaak wat kleur betreft, maar af en toe zit er een rotte appel tussen. Niks tegen mensen die met zo'n kleur rondrijden. :blink:

326.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok ik begrijp dus dat er 2 mensen de TIS/ETK/ETC ETC meenemen?

Rob en Super? Chris jij neemt een IBM mee?

Ik neem een schuurmachiene mee. En ik hoop dat de seratbushings en clutchstop onderdelen van Sledge vandaag binnen komen.... :rolleyes:

Chris, hoe gaan we dat met de dames doen die naar de stad willen?

Link naar reactie
De oven in het museum wordt vrees ik toch een probleempje.... D'r zitten weekmakers in de lijm van de koplampen. Schijnt toch niet zo gezond spul te zijn. En als er daarna weer voedsel in de oven moet.... <_<

Dus??

Mijn auto staat nog steeds ter beschikking voor wie naar de stad wil gaan, ik kan me voorstellen dat niet alle bijrijders/sters er zin in hebben de hele dag naar de verbale voortzetting te luisteren van wat we op het Forum posten :rolleyes:

Link naar reactie

Wat betreft de lunch: gelieve zelf wat mee te nemen of we halen friet met z'n allen. Ik vind dat Detmar daar niet voor hoeft te zorgen, aangezien ik net hoor dat hij allerlei lekkere BORRELHAPJES heeft geregeld! :rolleyes: D'r is fris voor overdag en bier en wijn voor na het klussen! (dus ook voor de dames)

Wat beterft de koplampen. Wie heeft er nog van die 500 watt bouwlampen? Dan kunnen we die misschien in een hoek leggen om een koplamp heen...

Link naar reactie
Dus??

Nou ja, dus mijn schoonmoeder maakt zich zorgen of dat niet schadelijk is. En dat kan ik me heel goed voorstellen!

Mijn auto staat nog steeds ter beschikking voor wie naar de stad wil gaan, ik kan me voorstellen dat niet alle bijrijders/sters er zin in hebben de hele dag naar de verbale voortzetting te luisteren van wat we op het Forum posten :rolleyes:

Je bedoelt met je Saab? Neem je die dan ook mee?

Link naar reactie
Nou ja, dus mijn schoonmoeder maakt zich zorgen of dat niet schadelijk is. En dat kan ik me heel goed voorstellen!

Ik ook wel, maar ja die zorgen had ze weken geleden al kunnen openbaren :rolleyes: . Als de lampen in doeken gewikkeld zijn moet het geen probleem geven. Ken ook wel de HACCP regels wel hoor. In doeken is het trouwens ook prettiger om de lampen aan te pakken uit de oven.

Maar goed zal wel kijken of ik een bouwlamp mee kan nemen.. is echter wel 1000 watt i.p.v. 500 <_< Opletten dus.

Link naar reactie

Ik heb een stalen bak mee waar 1 lamp unit hoogstwaarschijnlijk precies inpast. De bak is aan 1 smalle kant open zodat we er een bouwlamp voor kunnen leggen die zal het boeltje wel lekker opwarmen lijkt me.

Hoeveel mensen willen hun lichten doen morgen?

Link naar reactie
Zelf heb ik nu Valeo erop liggen, waar ik zeer tevreden over ben. Er zit een slijtindicator op iedere wisser die aangeeft wanneer ze aan vervanging toe zijn. Als ik mij niet vergis, is valeo ook oem op iedere BMW. SWF is meer voor de japanners. En de kwaliteit van Bosch wilt natuurlijk niemand over twisten. :rolleyes: Maar koop je ruitenwissers, kijk dan vooral naar de prijs, en bezuinig er niet op. Het blad moet soepel aanvoelen, en niet hard zoals je bij die goedkope modellen ziet.

Ik rij niet in een japanse BMW s , maar ze hebben nieuw af fabriek SWF de auto s waar ik in rij, tussen haakjes in vind het een hele goede wisser valeo is meer een

aftermarket produkt

Link naar reactie
Ik heb een stalen bak mee waar 1 lamp unit hoogstwaarschijnlijk precies inpast. De bak is aan 1 smalle kant open zodat we er een bouwlamp voor kunnen leggen die zal het boeltje wel lekker opwarmen lijkt me.

Hoeveel mensen willen hun lichten doen morgen?

Ik ga aan de lichten werken al heb ik niet de kapjes binnen.... :(

Link naar reactie
Ik heb een stalen bak mee waar 1 lamp unit hoogstwaarschijnlijk precies inpast. De bak is aan 1 smalle kant open zodat we er een bouwlamp voor kunnen leggen die zal het boeltje wel lekker opwarmen lijkt me.

Hoeveel mensen willen hun lichten doen morgen?

Ikke, glaasje liggen al klaar.

Ben er pas om een uur of twee, als dat geen probleem is.

Link naar reactie

Ik heb wel een gewone föhn.

Kan van pas komen als er iemand in z'n deuren moet zijn. Het loshalen van de binnenste bekleding is namelijk beter te doen zodra deze "putty" warm gestookt word.

Link naar reactie

Tja, ik kan onder evenementen wel een reactie plaatsen, zo vlak voor de 3e rit maar zo te lezen zit iedereen nu lekker te klussen in de garage én komen jullie allemaal met schone, deukvrije, kraakvrije Z3's de rit rijden. Een voordeel: áls ik morgen meerij met de rit is er vast wel iemand die vandaag heeft geleerd hoe het airbaglampje snel uit te krijgen, toch? B) Misschien tot morgen!

Groetjes,

Cora

Link naar reactie

En mannen, is het gesleutel aan de gang ?

:D

Cora: airbag resetten kan bij de dealer, áls ze geld vragen, is het een Eurootje of 15 voor die service.

:huh:

Link naar reactie

Net terug van een Superdag. Top geregeld met hapjes en drankjes zelfs!! :D

Iedereen lekker kletsen en er werd meer dan flink gesleuteld door deze (XLChris) en gene (Napoje) en de rest. Stoelen, deurpanelen en lampjes vlogen door de lucht.

Een erg nuttige dag en leuk ook. Zeker voor herhaling vatbaar..

Voor de lezers die morgen richting Hillegom gaan: de N207 is afgesloten en de omleiding is wat lastig aangegeven. Hou er even rekening mee.

Link naar reactie

Ook net terug. Wat een leuke dag! Geweldig om iedereen weer eens te ontmoeten, nu in een geheel andere setting.

Detmar en zijn mensen, Aad, DJLeonardo en de anderen: heel erg bedankt voor jullie hulp; mijn raam werkt weer zo als 't hoort, heb weer wat bling-bling erbij en zowaar een clutch-stop aan boord.

Nu lekker eten, niet te laat naar bed en morgen weer vroeg op voor de 2e rit naar Hillegom. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.