Ga naar inhoud

Bmw z4 2.5i 141kw motor


Aanbevolen berichten

Bmw z4 2.5i 141kw motor

Jk heb een z4 met motorschade gekocht 

141 kw 2.5i motor 

 

Ik ben ah zoeken, maar welk type motor is dat nou precies en in welke type bmw is deze ook geplaatst, 

Dat vegroor een beetje mijn zoek gebied 

 

Grt

 

Koen 

 

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hoi mensen!! 

 

Zit met problemen met mijn project

Zal t verhaal ff kort houden!! 

 

Z4 2.5 i gekocht met brandschade 

Aan motor, zit nu andere motor in m54b25 zelde als r in zat, nu heb ik geen vonk, en de verstuivers blijven stromen, nu zal de ecu kapot zijn door de kortsluiting (misschien)  is ook niet te checken. 

Vraag me af waarom ik geen vonk heb en verstuivers sluiten niet, alles moet toch werken met de oude ecu van de auto, de kabelboom en alle delen zaten op de nieuwe motor maar waren (leken) identiek 

Hoe moet dit verder 😳😤

 

Groeten koen 

Link naar reactie

Dat is een behoorlijk project waar echt meer informatie nodig is om gericht te kunnen helpen.

Als ik het goed begrijp is de motor in z'n geheel vervangen door een nieuwe en is het enige oude component de ECU?

Alle kabelbomen helemaal OK zonder brandschade?

Heb je de ECU uit kunnen lezen en zo ja welke foutcodes zijn er allemaal?

Zijn alle peripherals op de motor zoals injectoren en sensoren allemaal van exact hetzelfde type als op de oude motor? Is dit gecheckt in de onderdelendatabase aan de hand van de motorcodes?

Nog heel veel andere vragen maar eerst meer details van wat er allemaal aan de hand is en gebeurd is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.