Ga naar inhoud

Aankoopadvies sdrive35is


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei 2.5si:

Mooi man, gefeliciteerd!  Viel er nog wat te onderhandelen bij deze Duitser?

 

De verkoper heeft een nieuwe Z4 besteld, die in mei komt.

Hij heeft extreem goed op z'n auto gepast.

Ik betaal hem iets meer dan het aanbod van de BMW dealer.

Er ging ook nog wel een leuk bedrag van de prijs af ..

 

 

PS ik heb ook nog een V70 III 3,2 😉

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Mooi hoor, daar ga je geen spijt van krijgen, rijdt verslavend lekker. Ik heb maar een 2.3 sDrive maar heb daar al bijna 2,5 jaar veel plezier van en mee.

Link naar reactie

Met nog ruimte voor onderhandeling heb je zeer zeker een hele goeie deal kunnen maken. De upgrades zijn op de juiste manier gedaan en voegen echt wat toe aan je Z4.

 

Dat van die foto's.... 1MB... zou dat niet een keer aangepast kunnen worden? Hostingruimte kost geen knoop meer tegenwoordig en zo veel traffic genereert het Z4forum ook niet als de foto's alleen zichtbaar zijn voor leden. Tis maar een ideetje. Linken naar andere sites belemmert mij ook om meer foto's te plaatsen. We zijn inmiddels allemaal te veel verwend met 1-knop oplossingen zoals facebook denk ik 😉. Ondanks dat ik daar niet zit, haha.

 

Ben benieuwd naar de werkelijke foto's als je hem hebt!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

De laatste foto Is bij mij op de stoep gemaakt.. Kun je per  draadje maar 1 MB uploaden ?

 

aangepast door FireSpy
Link naar reactie
  • 2 weken later...
1 uur geleden, Ewout zei:

Prachtig, maar de antenne komt mij een beetje vreemd over, het is geen stubby, maar ook geen spriet.

Goed gezien, ik heb er een originele lange spriet en een kortere spriet bij, die ik allebei lelijk vind. Deze vind ik wel mooi en kostte op ebay 5 euro.. Wat is een beter  alternatief ?

Link naar reactie

Geen idee, het is puur smaak gerelateerd. Ik vind de lange spriet “echter”. Zo’n stubby vind ik een gemiste kans, want dan had je de antenne als fabrikant ook in de ruit of onder de bumper kunnen monteren.

Link naar reactie

Ik heb de mijne van Ebay gehaald... zon superklein ding. Is alweer jaren terug maar heb er gewoon 1 aangeklikt.

 

Maar wat een supergave 35is. Als ik de mijne niet had gehad dan was ik zeker voor deze gegaan. Veel plezier!

Link naar reactie

Ik heb ondertussen het originele BMW alarm in laten bouwen met extra voertuigvolgsysteem plus de taal naar Nederlands laten omzetten.

Een en ander kostte bij elkaar iets meer dan de "Sportantenne"😉

De garantieverzekering laat ik lopen, alles werkt perfect,

Daar bespaar ik weer wat, tenzij ......

Maar ik heb alle  vertrouwen in de Z4. 

aangepast door FireSpy
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 2 weken later...
Op 21-2-2022 om 14:12, Individual zei:

Een Donkervoort... nice! Fotootje?

Mijn ruimte om hier foto’s te plaatsen is op. Als je even bij de verkochte grijze D8 van 2004 kijkt dan zie je daar ongeveer 50 mooie plaatjes

Link naar reactie
41 minuten geleden, FireSpy zei:

Mijn ruimte om hier foto’s te plaatsen is op. Als je even bij de verkochte grijze D8 van 2004 kijkt dan zie je daar ongeveer 50 mooie plaatjes

Bij Albers Donkervoort kijken

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Na enig nadenken heb ik besloten, dat de Z4 toch in de verkoop gaat. Met de D8 als de ultieme funcar zou de Z4 bijna continue in de garage gestald blijven.

Link naar reactie
  • Administrator

Maar zonder de Z4 kun je als er ook maar een klein kansje is dat het gaat regenen helemaal geen funcar pakken. :default_wink: D8 ultieme funcar: ja, maar toch alleen maar bij echt goed weer voor mijn gevoel.

 

Ik heb het zelf bijvoorbeeld zo gedaan:

 

- mijn ultieme funcar  - E85 met compressor en in hele goede staat -  's winters geschorst en komt ook bij regen niet buiten;

- als goed alternatief - een E86 met gebruikssporen - rij ik het hele jaar mee als het weer niet goed genoeg is voor de ultieme funcar. Maar dan heb ik altijd nog meer fun dan in zeg een 3-serie (die ik direct voor de E86 had)  ...

 

Het is maar een benadering, maar omdat een D8 voor mijn gevoel nog minder inzetbaar is bij iets minder weer misschien toch iets om nog eens over na te denken  ...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zo heeft ieder z'n voorkeur. Ik zal de D8 inderdaad alleen met mooi weer rijden. Ik heb hem al sinds eind februari. Gelukkig heb ik ook nog een Macan ter beschikking. In 96 kocht ik m'n eerste VM Seven  , daarna nog 2 maal een HKT Seven gehad. Dus ik weet waar ik aan begin. Omdat de Z4 weinig bagage ruimte heeft lieten we hem al vaak voor de Macan staan, die trouwens ook niet slecht is 😉 . De D8 is echt een spartaanse auto die waanzinnig stuurt. Hij is ca 900 Kg lichter dan de Z4.

aangepast door FireSpy
toevoeging
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.