Ga naar inhoud

rood-witte achterlichten groepsbestelling


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Men vertelde mij dat de verzend kosten voor de hele zending golden. Maarja, gratis leasemobielen zijn natuurlijk altijd goedkoper. Ik zeg graag! Altijd beter dan verzenden i.v.m. beschadigen. Ik ken de TPG een beetje :D .....

Ik denk dat het alleen best nog tegenvalt hoe groot de vracht is.

Op dit moment wordt gekeken of de QP lichten gaan lukken, maar de kans is klein. Volgens SKG kan je die alleen origineel bestellen. :lol:

Ik hoor het nog (ze zijn d'r niet snel geloof ik) :D

Link naar reactie

Tja, oranje knippers worden dan net zo uniek als een witte Z3 :blink:

Dus om met de woorden van BB te spreken "De enige in Nederland met oranje knipperlichten"!

Maaruh, hoest met de afpers...eeehhh, afdingen?

Link naar reactie
voor wie ze echt goekoop wilt (usa, dat wel) :blink:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...7979357632&rd=1

Alleen USA en Canada....

't is nog een risico ook. Want als d'r niet duidelijk op staat wat het is, maakt de douane het open en komt d'r ff belasting bij. Heb ik ook eens gehad met kleding uit de USA. Op een product van 75 dollar evntjes 56 dollar belasting e.a. kosten. :huh:

Link naar reactie
Ze blinken wel mooi op die foto :D

Maar nog even over de inkoopactie, als ik vrijdag nog niets weet bestel ik ze wel in Duitsland, graag of helemaal niet hoor -_-

nou nou nou. Ik zit d'r bovenop hoor. :lmao:

Hij belt me morgen. D'r loopt namelijk een vraag van een aantal QP heren of zij ook hun bijbehorende achterlichten kunnen krijgen. Vandaar ;)

Link naar reactie

Nou die Z star vind ik niet lelijk hoor! En die rondjes trouwens ook niet. Ze zijn alleen te klein, that's all.

Als iemand ze weg doet wil ik ze graag hebben hoor. Doe ik er wel sneeuwbandjes op. Voor als het echt winters wordt.

Wat betreft die lichtjes... gewoon houden en in de schuur leggen. straks rijdt iemand er een stuk en dan heb je reserve.

En als je 'm ooit verkoopt en ze gaan zeuren dat ie niet origineel is om dat de lampjes.... tadaa. :notok:

In duitsland spuiten ze ze mooi glimmend zwart en bieden ze ze aan op Ebay. Kan je ook nog doen.

Maareh ik heb dus nog niks gehoord. Als ik thuis nou geen email heb van ze gaat er een boos telefoontje naar toe dat we wel ergens anders heen gaan als ze niet nu met iets komen :D

Link naar reactie

De echte zwarte lampen zijn gelaserd of zoiets, niet geverfd dus... :notok:

Ik heb mijn orginele lampen een keer op marktplaats gezet, meteen een bod van €50,-!!! Dus ik natuurlijk helemaal blij, lampjes mooi gepoetst, beste man een mailtje gestuurd, nooit meer wat van gehoord. :D

Link naar reactie
Nou die Z star vind ik niet lelijk hoor! En die rondjes trouwens ook niet. Ze zijn alleen te klein, that's all.

Als iemand ze weg doet wil ik ze graag hebben hoor. Doe ik er wel sneeuwbandjes op. Voor als het echt winters wordt.

Wat betreft die lichtjes... gewoon houden en in de schuur leggen. straks rijdt iemand er een stuk en dan heb je reserve.

En als je 'm ooit verkoopt en ze gaan zeuren dat ie niet origineel is om dat de lampjes.... tadaa. :)

In duitsland spuiten ze ze mooi glimmend zwart en bieden ze ze aan op Ebay. Kan je ook nog doen.

Maareh ik heb dus nog niks gehoord. Als ik thuis nou geen email heb van ze gaat er een boos telefoontje naar toe dat we wel ergens anders heen gaan als ze niet nu met iets komen :D

Die z-stars zijn prima, maar die z-line zagen er gewoon ongelooflijk goedkoop uit.

Geloof me want ze zaten er bij mij onder :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.