Ga naar inhoud

rood-witte achterlichten groepsbestelling


Aanbevolen berichten

Ik ga rood witte achterlichten bestellen voor de roadster tot 99.

Bij SKG, ze kosten daar 135 euro excl verzenden.

Die jongen zou gaan kijken of hij korting kon geven als we met meer bestellen.

Tot nu toe doen mee:

ik

Chris XL

Remmuz

Michel #1

ivodl

Huub (QP)

maarten (QP)

Christine XS (smoke)

jij?

Af te halen in Amsterdam of Hillegom

Wees snel want ik ga ze vanavond bestellen

Link naar reactie
  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moi Moi Moi Moi Moi Moi Moi Moi Moi Moi Moi

Ik wil ze ook.

Wat wil je weten?

Eh nog even niks eigenlijk. Stuur me maar een PM met je tel nr. Dan laat ik je de precieze eindprijs weten, en waar naar toe over te maken....

Link naar reactie

Waarom bestel je ze vanavond al? Als je nog een paar dag wacht heb je vast meer gegadigden en naar mijn idee meer korting.

Maar, count me in, stuur je zo een PM :blush:

OH, YES, YES, YES!!! Mijn wagen is weer klaar, ze belde net!!!

Link naar reactie
Waarom bestel je ze vanavond al? Als je nog een paar dag wacht heb je vast meer gegadigden en naar mijn idee meer korting.

Ja, heb je gelijk in. "t is alleen dat ik het zat ben met die oranje dingen. Dus ze moeten d'r uit :blush:

Nou ok, dan wacht ik tot maandag :angry:

Link naar reactie
Euhmm PM? :angry:

En oja wat is het verschil tussen de lichten van 135,- en van 160,-?

geen.....

PM=personalmessage

klik op m'n nickname en dan krijg je info over mij. D'r staat ook een email linkje.

Ik wil m'n email adres niet vol in beeld hier. dus moet 't zo ff :blush:

Link naar reactie
ook voor de QPE met een leuk prijsje???bij deze inkoopaxie :angry:

Sorry Huub. Dit is een aanbieding voor de Roadster. Als ik zoek voor Coupe. krijg ik alleen de normale prijs van 160 euro. Als je die wil hebben kan je natuurlijk WEL met de korting meedoen. :blush:

Link naar reactie
ook voor de QPE met een leuk prijsje???bij deze inkoopaxie :muur:

Sorry Huub. Dit is een aanbieding voor de Roadster. Als ik zoek voor Coupe. krijg ik alleen de normale prijs van 160 euro. Als je die wil hebben kan je natuurlijk WEL met de korting meedoen. :blush:

Count me in, zien wel hoeveel je van die €160 eraf krijgt :angry: Zijn wel rood/wit toch??

Stuur je ff een PM

Link naar reactie

hallo DJ Leonaro,

Als die rood/witte lichten ook voor de coupe verkrijgbaar zijn dan wil ik ook meedoen!

Ben benieuwd wat er nog afgaat van die €160,-

Voor de coupe zullen ze wel weer duurder zijn of niet leverbaar zijn?!

Groeten Maarten :sleepy:

Link naar reactie
Op de site staan bij de coupe trouwens gewoon de lichten van de roadster afgebeeld.

Ik wil alleen lichten als ik zeker weet dat het de goede lichten zijn!!!!!!!!!!!

groeten maarten :sleepy:

Telt voor mij natuurlijk ook :blush:

Link naar reactie
Op de site staan bij de coupe trouwens gewoon de lichten van de roadster afgebeeld.

Ik wil alleen lichten als ik zeker weet dat het de goede lichten zijn!!!!!!!!!!!

groeten maarten :blush:

Dat begrijp ik.. :lol: Ze hebben me nog niet teruggebeld. Dinsdag ben ik weer op m'n werk (lees: heb ik weer tijd om dit soort zaakjes te regelen)

Maandag eerst een bruiloft. Iedereen gaat maar trouwen tegenwoordig :sleepy:

Link naar reactie
Ik zie ze nu hier staan voor 124 ex verzending, ze mogen dus bij SKG wel met een scherpe prijs komen :D

word dat danniet netzoveel verzendkosten als die ebayers van 115€?

Link naar reactie

"Ab einer Bestellung von 750,00 Euro erfolgt der Versand kostenfrei."

Moet toch wel wat te regelen zijn dan?

Hier hebben "jullie" destijds toch ook die matten gekocht?

Ik spreek geen woord duits, dus het onderhandelen moet je niet aan mij overlaten, maar ik denk dat het leuk is om te proberen deze 2 tegen elkaar uit te laten spelen...

Link naar reactie

Mja :D

Ik wilde eigenlijkin Nederland bestellen omdat dat makkelijker is als er iets mis is. Als je in Duitsland bestelt en er klopt iets niet is het wel een geklooi om het goed te krijgen. dan betaal ik liever een tientje meer. Maar ja, als iemand zich geroepen voelt om het vanuit Duitsland te regeln dan ook goed. Maar mijn taal is het ook niet echt. :huh:

Christine staat erbij

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.