Ga naar inhoud

Beschermings strip voor voorbumper Z4


Zetter

Aanbevolen berichten

Beschermings strip voor voorbumper Z4

Ik heb flink zitten zoek, maar kan het niet vinden.

Ik heb een Z4 3.5 i en zoek iets waarmee ik de voorbumper wat kan beschermen. Rubber lip of zoiets. Op weg naar huis moet ik een aantal drempels over. Zelfs al kruip ik er overheen, dan nog schuurt de voorbumper lichtjes over het plaveisel.. Ik heb de nodige sites bekeken, maar als ik dit soort strips vindt, dan blijken die niet geschikt te zijn voor mijn 3.5i.  Weet iemand raad?

 

Link naar reactie

Zoals beloofd even de ervaring.

Inderdaad helpt het als ik de Z4 in de sportstand zet. Zelfs met iets meer snelheid (niet echt veel natuurlijk) gaat de Z4 nu zonder schrapen over de beruchte drempels.

Met dank voor het advies.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb zelf de indruk dat de e89 (35i) lager is dan de e85.(3.0). De e89 raakt in het midden net de drempel van mijn garage en sommige op straat. Volgens mij is hij nog origineel en niet verlaagd. Ik zou hem toch graag een paar cm hoger willen hebben. Iemand suggesties?

Link naar reactie
Op 9-12-2018 om 16:37 zei Individual:

Geen tips over een s trip.

 

Wat wel kan helpen: zet je auto in de sportstand als je over drempels moet rijden. Dat maakt alles wat stugger. De neus veert dus minder in en er is zodoende ook minder kans dat je neus ergens overheen schraapt.

 

Dank voor de tip, ik heb dat pas uitgeprobeerd op m'n werk, waar ik vier drempels over moet naar de parkeerplaats. Geen geschraap meer van het te ver inveren.

Link naar reactie

Ok,nja dan zou je je m veren kunnen laten vervangen met "normale " veren dan komt de auto 1,5 cm hoger te staan.

 

Ik heb hier geen onderzoek naar gedaan of het wel mogelijk is hoor icm de adaptive schokdempers (er vanuit gaande dat je die ook hebt)

 

En eventueel een dikke  19 inch wielenset  met bredere bandan dat scheelt iets qua hoogte omdat de wiel/band diameter nog iets hoger uitvallen maar het gaat om centimeters.

 

Of een airride set plaatsen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.