Ga naar inhoud

Hardtop


Lia

Aanbevolen berichten

Hardtop

Goedenavond. Deze week aangemeld en nu v h eerst op het forum. Mijn is Lia en ik rij sinds kort een Z3 uit 1997

Daar deze uit n nalatenschap komt kwam er geen informatie verder mee

 

De hardtop kreeg ik los erbij en hoort bij de auto is mij verzekerd. Nu lukt het mij niet om de hardtop te plaatsen

De 2 pennen achter gaan er niet helemaal in. Zo ver opgemerkt is dat de aansluitingen v d achterruit verwarming er de oorzaak van zijn ?

 

Voorkant vraag ik me af of er net zoals bij softtop er links rechts v die handels moeten zijn. Nu steunt alleen de rand  vd top tegen de voorruit zonder enige beveiliging. Is dat zoals het hoort ?

Zag 2 gaatjes waar bovenop de ruit pennetjes in kunnen. Deze ontbreken bij de top dan

 

Verzoek gaarne om advies en tips en wellicht bestaan er handleidingen vh monteren op het net. Zou fijn zijn om deze links te ontvangen

 

Het heeft enige haast daar de softtop  blijkt te lekken ….... Alvast bedankt en vriendelijke groet Lia

 

Link naar reactie

 

Bedankt Beamer C v h filmpje ! Het is helaas weer niet gelukt. Zelfde problemen nog steeds

 

Lees hier over ene Ruud en iets over Roodkapje … ! Is dit een garage voor Z3 ? En zo ja hoe is degene te bereiken ? 

 

Graag. zsm reacties. Zie mn vorige bericht svp. Dank alvast en een vriendelijke groet Lia

 

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.