Ga naar inhoud

hardtop stellen


Peze

Aanbevolen berichten

hardtop stellen

Dag allemaal,

 

Ik zal mij eerst voorstellen. Ik ben inmiddels 61 jaar, gelukkig getrouwd en al 5 jaar in het bezit van Z4 3.0 incl hardtop uit 2003. We hebben al vele zeer mooie ritten gemaakt, w.o. de Mille Miglia. Verder ben ik de ´voorzitter´ van een cabrioclubje. Het zijn allemaal verschillende auto's. Eens per jaar organiseren we een langweekend. Ik zoek dan de routes uit. Ik gebruik daarvoor mijn tomtom motor navigatie, want daar staan extra functies op als kronkelroutes. Hoe het werkt weet ik niet, maar je rijdt over de mooiste wegen. De nieuwste tomtom rider. heeft nog meer functie. Wat mij betreft een aanrader.  

Nu dan mijn vraag. De hardtop heb ik later bijgekocht. Eigenlijk hebben we al een paar jaar aan de linkerbovenkant  erg veel last van windgeruis. Nu weet ik dat je de hardtop kunt stellen, alleen ik weet niet goed hoe en of het windgeruis dan weg is. De hardtop zit er van buiten naadloos op en er lekt ook niets. Er staat op het forum een pdf, maar daar staat bij mij niets onder. Dus ik kan ook niet iets downloaden. Wat kan ik doen om aan deze informatie te komen of wie kan mij daarbij helpen.

 

Alvast bedankt voor de moeite

 

Frank. 

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Welkom Frank.

 

Wij als admins gaan even achter de pdfs aan; er lijken er meer te missen op het moment.

 

Tot die tijd kun je dit topic even doorspitten. Daar zie je op een gegeven moment een door Jurgen geplaatste link naar de officiele installatie instructies en dan verderop nog een vrij uitvoerig praatje met wat plaatjes van mijzelf. Daarmee zou het moeten lukken!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.