Ga naar inhoud

Fabrikant Adaptieve schokbrekers E89


fender58

Aanbevolen berichten

Fabrikant Adaptieve schokbrekers E89

Iemand een idee wie de schokbrekers levert voor het adaptief M onderstel wat o.a. op de Sdrive35I zit.

Ik hoorde dat dat Bilstein zou zijn maar weet het niet zeker , mijn 2 voordempers zijn lek gegaan in Schotland en de BMW dealwer rekent 590 ex btw per stuk ;(

 

Grtz hans

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

590 ex is dat incl montage?

In de ekris webshop (bmw dealer) kosten de dempers namelijk €428/stuk incl (€354 ex).

Da's dus alleen de losse demper, geen top mounts, bumpstops of dergelijke.

   
aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Oeps dat valt niet echt mee, het zal er ook niet in een kwartiertje onderzitten Hans, hoe merkte je het, ik heb namelijk ook van die dingen onder mijn e89, kan op termijn vast gaan sparen, of niet naar schotland gaan.

Link naar reactie

De onderdelen die BMW door diverse fabrikanten laat maken, worden vaak op basis van BMW specs of in afstemming met BMW ontwikkeld. In dergelijke gevallen is zo'n BMW onderdeel van merk X soms significant anders dan het 'generieke' product van merk X.

Dat gezegd hebbende: ik weet niet in welke mate dit voor E89 dempers geldt.

Link naar reactie
1 uur geleden zei GuidoK:

590 ex is dat incl montage?

In de ekris webshop (bmw dealer) kosten de dempers namelijk €428/stuk incl (€354 ex).

Da's dus alleen de losse demper, geen top mounts, bumpstops of dergelijke.

   

590 ex btw per stuk zonder montage Guido , het zijn wel Adaptieve M Schokbrekers misschien is dat het. (Kosten opgaaf Ruud)

aangepast door fender58
Link naar reactie
1 uur geleden zei pampus:

Oeps dat valt niet echt mee, het zal er ook niet in een kwartiertje onderzitten Hans, hoe merkte je het, ik heb namelijk ook van die dingen onder mijn e89, kan op termijn vast gaan sparen, of niet naar schotland gaan.

Bij het terugzetten van de originele veren. Die verlagingsset van Eibach eronder uit 😉

Link naar reactie

Op marktplaats bied Bert ze ook aan (jong gebruikt)

Wie zet er nu sloop schokdempers onder zijn auto ga dan een ander auto rijden.het feit dat het slijtage delen zijn geef je zelf al aan.

Maar goed oude banden zijn ook goedkoop . Maar we hebben het over veiligheid en rijeigenschappen van een BMW Z4 E89 SDRIVE35I als je daar nu op moet bezuinigen koop dan een andere auto. waar dat alles een minder grote rol speelt.

 

Link naar reactie
Link naar reactie

hmm ik denk trouwens wel dat Guido gelijk heeft,niet adaptief. sorry had ik niet goed op gelet.

 

En van de sloop, tja als ze van een jonge auto komen met weinig kms zou het geen kwaad kunnen lijkt mij..vandaag mijn vraag of ze ook op andere modellen zitten bv 3 serie,dan heb je wel kans dat er genoeg van te koop is

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.