Ga naar inhoud

All good things come to an end...


Aanbevolen berichten

All good things come to an end...

 

En dus ook de periode dat ik een prachtige ///M Roadster in mijn bezit had. Gisteren was het dan zo ver. De auto is opgehaald. Het deed toch wel een beetje pijn toen de auto op de trailer werd geladen. Al moet ik er bij zeggen dat ik geen betere koper had kunnen treffen. Voor mijn 3 jongens had de beste man ///M sleutelhangers en petjes uit Duitsland meegenomen. Om de pijn een beetje te verzachten. Prachtig toch?

 

8yt63b.jpg

 

 

De ///M gaat nu eerst een paar weekjes naar Duitsland. Nieuwe kentekenplaten en wat onderhoud. Vervolgens gaat de auto naar Spanje. De koper heeft daar een tweede huis staan. De ///M zal daar prima tot zijn recht komen.

 

Bij deze wil ik iedereen (en Rob en alle admins in het bijzonder) van harte bedanken. Wat heb ik veel aan het forum gehad! Zowel technisch als voor de fun.  Leuke online discussies, prettige gesprekken tijdens toerritjes, advies bij vraagstukken etc. Helaas net niet de ///M status behaald. Wie weet gaat dat in de toekomst nog eens lukken 😉

 

En nu? Einde van een tijdperk? Ik vrees van wel. In ieder geval voorlopig. Ik sluit echter niets uit. Ik blijf hoe dan ook af en toe meelezen.

 

Tot ziens allemaal!

 

image.thumb.png.6f160d05f5ed1eda62fad1416829621b.png

 

 

 

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

O ja! Voor diegenen die zich afvroegen wat er dan voor de ///M in de plaats is gekomen:

 

21j0j9j.jpg

 

Niet getreurd dus! Ik ben echt ontzettend blij met deze nieuwe aanwinst. Iets wat momenteel veel beter bij mijn huidige situatie past en waar we met het hele gezin hopelijk veelvuldig gebruik van gaan maken. In ieder geval meer dan de ///M Roadster.

 

Voor de liefhebbers. Nog een filmpje op youtube.

 

 

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie
  • Administrator

Bedankt voor je mooie woorden Patrick!

 

Als ik 35k in die oude sok achter koelkast had gehad, was ik hem gisteren komen ophalen. Helaas, er zat amper 350 Euro in 😣

 

Veel plezier met je boot in elk geval, maar dat gaat vast wel lukken! 

 

Tot ziens zeggen we dan maar!

Rob

 

PS. Waarom die platen inleveren, is dat verplicht? Ik had ze op de boot geschroefd als aandenken 😉

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Het klinkt inderdaad als een goede koper Patrick! En Spanje lijkt me een prima bestemming (wel opletten dat de lak niet roze wordt :-)). 

 

Kun je ook met zijn allen slapen op de boot?

Link naar reactie
  • Administrator

Keuzes.....en dit zal vast een verstandige keuze zijn in jullie “situatie” 😉

 

Boot ook al verkocht 🙈😂

 

DF02E324-CBAF-4EFD-89DD-73C875158166.jpeg

Link naar reactie
5 uur geleden zei pimgmx:

 

Mooi bootje! ONJ?

 

Nope. Geen ONJ. Dit betreft een werf gebouwde stalen boot. Lijkt wel een beetje op een ONJ en is qua afmetingen vergelijkbaar.

 

4 uur geleden zei lightning87:

helaas, maar begrijpelijk. waarschijnlijk zal de boot niet zo'n goede investering zijn 😉 

 

Geen idee. Een scheepje als deze is in ieder geval redelijk waardevast. Maar ach., ik geloof niet dat je een auto of boot als investering moet kopen. Koop het puur voor de fun! Geniet er van!

 

Dat mijn ///M opeens meer dan het dubbele opbrengt (veel meer zelfs)  dan waar voor ik hem heb gekocht is fantastisch, maar is nooit de reden geweest om de auto te kopen.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator
11 uur geleden zei mohikaan:

Zal je afvoeren van de lijst deelnemers heide rit op 2 september

Hij wilde daar nou juist net met die boot naartoe komen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.