Ga naar inhoud

UItlaat sierstuk icm aero bumper


Aanbevolen berichten

UItlaat sierstuk icm aero bumper

All,

 

Ik was deze week bij de BMW dealer voor een set Z4 E85 2.5 uitlaatsierstukken, Kosten 50,- per stuk.

Zij konden mij echter geen maten aangeven, en aangezien ik een aerospoilertje op mijn bumper heb ben ik bang dat deze sierstukken te veel wegvallen onder de bumper.

 

Ze lijken mij vrij kort en daardoor niet makkelijk iets naar achteren plaatsen. .

Heeft iemand hier ervaring mee of dit meer lukt met de originele stukken dan wel een alternatief ? 

uitlaat BMW origineel.jpg

achter uitlaat.jpg

utlaat.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

39 minuten geleden zei 2.5si:

Je ziet ze sowieso, en ze steken een klein beetje, maar niet extreem ver uit:

 

 

Maar dat kan vrij eenvoudig gewijzigd worden

 

2012-06-28175629.jpg

 

2013-06-19173651.jpg

 

Link naar reactie

SchnitzeL als jij alleen originele BMW sierstukken wilt Kun je dit als niet verzonden beschouwen. Ik heb bij PM Performance in Swifterbant een demper met custommade eindstukken laten plaatsen. Ik kan Peter van harte aanbevelen. 

Kijk gewoon even op de site.

Link naar reactie

All, bedankt voor de snelle reacties. ziet er idd netjes uit zo 

 

Wat betreft PM performance, ik zal kijken op de site, Ben zelf zeker niet zo van de alleen originele onderdelen. Maar past vaak wel in 1x ;en doet er niet 10 weken over uit China -) 

Link naar reactie

Ahh Bonfire, zo'n PM performance is echt wat voor mij !

Wil eigenlijk ook mijn audi naar een dubbel sierstuk links en rechts.

 

Mag zelfs een beetje "fout"zijn, en ik kan de petjesopmerkingen van de puristen hier wel aan ;-).

Alleen Swifterband zou me tegenhouden, scheelt 3 uur rijden met naar de BMW hier gaan....... 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Wat men van ver haalt is lekker! En goede uitlaatbouwers zijn er nou ook weer niet zo veel in Nl. 

 

Ik kan Peter ook van harte aanbevelen. Mijn 2x2 demper is weliswaar niet van hem (maar heb ik in Duitsland laten maken in dezelfde categorie van ver = lekker), maar hij heeft wel mijn middendemper verwijderd en de einddemper weer opnieuw uitgelijnd. Aardige en bekwame kerel!

Link naar reactie
34 minuten geleden zei 2.5si:

Wat men van ver haalt is lekker! En goede uitlaatbouwers zijn er nou ook weer niet zo veel in Nl. 

 

Ik kan Peter ook van harte aanbevelen. Mijn 2x2 demper is weliswaar niet van hem (maar heb ik in Duitsland laten maken in dezelfde categorie van ver = lekker), maar hij heeft wel mijn middendemper verwijderd en de einddemper weer opnieuw uitgelijnd. Aardige en bekwame kerel!

 

Heb jij een beetje netjes de "rechteruitlaatopening"" in de aerobumper gekregen ? 

 

Link naar reactie
  • Administrator

Ja hoor, zie hier en verder in mijn voorsteltopic. En verderop in datzelfde voorsteltopic zie je de uitsparingen weer duidelijk als ze bij Peter op de brug hangt voor verwijderen middendemper. Ik durf de stelling wel aan dat de uitsparingen bij mij (spiegelbeeldig) exact gelijk zijn. 

Link naar reactie

Bednakt voor de reactie , ziet er mooi uit, die foto's had ik nog niet gevonden. Heb wel vaker ruzie met het zoeksysteem trouwens haha.

 

Eens over nadenken., Als ik door jouw pagina's scroll zou ik graag veel van jouw ideeen ook doorvoeren maar ..weet nu al dat dat nooit gaat gebeuren. want: 

- 99,84% minder technisch..

- geen goede garage om te doen

-  komt veelal niet door de interne familiebegrotingsvoorstellen 😉

 

Maar genoeg om over na te denken., altijd wel wat te upgraden ! 

 

 

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.