Ga naar inhoud

Productie-aantallen z3 per kleur


Aanbevolen berichten

Productie-aantallen z3 per kleur

Goedemiddag. Heeft iemand toevallig een overzicht van productie-aantallen van de z3 coupe per kleur? Of een idee waar ik die zou kunnen vinden?

 

Ik ben vorig jaar ooit na lang rondzoeken ergens een excel overzicht tegengekomen (ik meen op een UK forum) maar ik kan mijn surfgedrag niet meer helemaal (helemaal niet)  reproduceren....

 

Ik ben specifiek op zoek naar hoeveel z3 coupe's zijn geleverd in blue velvet, zoals die van mij. Ik schat dat het er  niet heel veel zijn want het blijft toch een wat controversiele kleur (love it or hate it..). Mocht iemand een (link naar) overzichtje hebben....

Lucien

IMG_4133.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op het Duitse forum wel eens dit soort vragen voorbij zien komen voor de E89: schijnt dat je BMW kunt mailen.

Link naar reactie

Dat is het, super!! Dank je

 

Voor de geinteresseerden: van de 2798 LHD 3.0 coupes (ex US) zijn er in totaal 7 in blue velvet geleverd, waarvan ....tatatadaa... 1 stuks in leder zwart. Cool hoor (vind ik zelf dan 😀)

Link naar reactie

Ik ga trouwens ook nog even Frenkie's tip checken bij BMW want om het compleet te maken wil ik nu ook nog wel weten hoeveel van de 151 2.8 coupe's in sonderlackierung in blue velvet waren. Als ik iets heb om te delen zal ik posten.

Link naar reactie

Nog even een update voor wie geinteresseerd is; dit na contact met BMW Group, afdeling Archiv, Sammlung en Classic Brand Management.

 

Die zeggen dus dat er geen officiele informatie vanuit BMW is over productie-aantallen gekoppeld aan kleur. En dat wat op het  UK 'onlyz3forum' staat het resultaat moet zijn van 'someone doing the checking and counting himself and that  they cannot say how correct the numbers are without doing the same work'. 

 

Ik hou t bij gebrek aan betere info maar even op de 7 blue velvets.

 

Plus hulde aan degene die het overzicht gemaakt heeft dat op het UK forum is te vinden 🎉🙌!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.