Ga naar inhoud

koffiedik kijken


four

Aanbevolen berichten

koffiedik kijken

Hallo allemaal, 

 

zoals de titel al aangeeft is op mijn vraag mogelijk geen antwoord te geven. Desondanks hoop ik dat iemand mee wil denken.

 

ik sta op het punt op een e89 3.5 of 3.5is aan te schaffen. in het verschil moet ik mijzelf nog eens goed verdiepen. maar dat is een ander onderwerp.

Dit jaar komt de nieuwe z4 uit. iemand een idee wat dit betekent voor de prijzen van de e89? zullen deze stijgen of juist dalen?

 

wat gebeurde er met de prijs van de e85 toen de e89 op de markt kwam?

 

Groet, Four

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De IS heeft zowiezo meer vermogen,en ik denk qua uitrusting meer aan boord.

 

De prijzen tja,

 

Ik denk zelf dat het niet heel veel uitmaakt dat er een nieuw model op de markt komt er zullen theoretisch meer e89 gebruikt beschikbaar komen dus in die zin zou de prijs kunnen dalen maar of dat nou echt gebeurd??

 

Heb je al wat op het oog?

Link naar reactie

Qua pk's scheelt het maar 40. Optisch lijkt alleen de diffuser anders te zijn. Verder nog maar weinig verschil kunnen ontdekken (behalve de prijs). Ik kijk vooral in Duitsland. Voorkeur gaat uit naar zwart of grijs (donker). Prijsklasse rond €25.000 en rond de 100.000 km. 

 

deze komt in de buurt, echter volgens mobile.de is er "repared damage". Dat zorgt bij mij voor twijfel.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-z4-roadster-sdrive-35i-m-sportpaket-navi-prof-benzine-zwart-359e5189-2466-4cef-886d-35c6140eba97

Link naar reactie
10 uur geleden zei four:

Qua pk's scheelt het maar 40. Optisch lijkt alleen de diffuser anders te zijn. Verder nog maar weinig verschil kunnen ontdekken (behalve de prijs).

 

Echt verdiept heb ik me er niet in maar ik weet wel dat er ooit sprake van is geweest dat BMW de IS als een ///M op de markt zou gaan brengen. Als dat zo is, zou het zomaar kunnen dat er onderhuids ook andere zaken zoals de aandrijflijn en ophanging anders zijn dan van de 'gewone'. 

aangepast door Emi
Link naar reactie

Volgens mij heeft de IS altijd Mtech onderstel met adaptieve dempers,40 pk lijkt weinig maar je merkt het duidelijk.

De dcs versnellingsbak en de m voorbumper en achterbumper,en nog wel meer zaken denk ik.

maar idd ook duurder (logisch)

 

Vraag gewoon wat die reparatie is geweest,misschien de bumper kapot of zo...is verder niet zo,n ramp.

 

Link naar reactie
  • Administrator

^ even vragen inderdaad. In Duitsland is een auto al niet meer “Unfallfrei” te verkopen als je bijvoorbeeld een parkeerschade hebt gehad. Die kan natuurlijk prima hersteld zijn en dat kan afhankelijk van de plek zelfs voordelen hebben (bijvoorbeeld bijgespoten op een plek waar toch al steenslag zat).

 

Maar het kan natuurlijk ook serieus / minder goed hersteld zijn. Daarom: gewoon vragen. Ook dat (met een vraag om de reparatiefctuur) is in Duitsland heel gewoon.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb de IS gekozen mede omdat het de laatste dikste 6 cilinder van de Z4 is. Dat is goed voor de restwaarde.

Zoals Sander al zegt zijn er direct al optische verschillen. Op Google zoeken vindt je ook vast nog meerder technische verschillen.

De overeenkomstigheid zijn alle zwakke plekken. Dat dan wel weer....

 

40pk en overboost doen best wel wat.:wink: Of je dat nodig hebt....? 200pk heb je ook niet nodig in Nederland. 150pk ook niet. Eigenlijk kun je je met 50pk prima redden :laugh:

 

aangepast door PHS
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.