Ga naar inhoud

BMW Z3 in de prak :-(


Michelle

Aanbevolen berichten

BMW Z3 in de prak :-(

Hoi allemaal!

Ik ben Michelle 24 jaar en net als jullie een BMW Z3 liefhebber.
Helaas heeft mijn vriend afgelopen zaterdag mijn BMW Z3 uit 1997 in de prak gereden....
Links voor (bestuurders kant is het wiel naar binnen geklapt, vervolgens heeft de takel dienst enorme krassen op mijn motorkap gemaakt....
Enige wat er ik nu nog met de auto kan is hem verkopen aan opkopers denk ik...

Mijn vraag Weten jullie een manier om mijn BMW Z3 te verkopen aan iemand die onderdelen nodig heeft of ze op knapt?
Of is er hier op het forum iemand geïnteresseerd in mijn Z3'tje...

Helaas zal ik het in de toekomst zonder Z3 moeten stellen :-( Tot ik weer gespaard heb voor een andere.
Ik heb ook wat foto's bijgevoegd.
De foto's van toen hij nog heel was is met zachte kap, maar ik heb ook nog een hard top en die is als het goed is nog heel. 

Alvast dank voor de reacties, samen komen we misschien tot meer ideeën dan ik alleen.

0ea726e1-f7e6-4ee7-a555-5b7e84a1e151.jpg

a2513f94-a990-4e92-b01a-2e3474481d77.jpg

8f45526b-75e9-4f39-9b78-774c9aad3360.jpg

10c6ed09-e48f-430c-9b1a-6e7cc83554fe.jpg

30ebd2de-9af5-4f2d-9163-b42b5908cf9f.jpg

Link naar reactie

Misschien Ruud van Vuuren Aka AVVR in reeuwijk?

Die is de huisgaragist!

 

En zelf laten repareren op kosten van die vriend (njaa vriend) van je?

Op zijn verzekering?

En die schade op de motorkap is dat niet het probleem van de berger?

Link naar reactie

Krassen op de motorkap is collateral damage en lijkt me dat je de sleepdienst niet aansprakelijk voor kunt stellen. Ze zullen er denk ik ook niet positief op reageren. Bovendien zijn de kosten peanuts ten opzichte van de oorspronkelijke schade, zeker als je er toch een nieuwe (van de sloop) motorkap op moet zetten. Als je velg nog heel is en de wielophanging recht staat (wat ik wel betwijfel) zou ik schadeherstel overwegen als de kilometerstand nog onder de -zeg- 150 dkm staat. Ik wens je veel wijsheid.

Link naar reactie
  • Administrator

Eigenlijk mag je als niet donateur hier niks aanbieden maar we zullen het voor deze keer door de vingers zien om jou te helpen.

Erg zonde maar wel een beetje zwak dat je vriend ( mits je hem nog niet aan de kant hebt gezet) geen andere voor je koopt hij heeft hem toch in de prak gereden, maar dat is iets tussen jullie.

Hopelijk krijg je er nog iets voor zodat je niet te lang hoeft te sparen voor een "nieuwe" succes met de verkoop/opknappen of wat dan ook.....

Link naar reactie

Nu we toch coulant zijn: via FB groep is Paul Zandstra degene die wel belangstelling heeft voor Z3 onderdelen.

Succes met de liefde voor BMW en je vriend..... 

  • Like 1
Link naar reactie

De Z3 had al 286.000 km op de teller staan, dus echt zelf nog repareren is zonde van het geld denk ik. Hij was de laatste tijd ook best vaak kapot dat heeft ook al een paar duizend euro gekost en nu is hij dus stuk, balen maarja.
Mijn vriend en ik wonen net samen dus ik kan niet echt de kosten op hem verhalen want dan kost dat mij dus ook geld. Hij heeft wel beloofd er alles aan te doen om een mooie auto voor mij terug te kopen.
Ja, de krassen op de motorkap baal ik echt van, niet dat ik de auto nog wou repareren maar zo ga je toch niet met andermans spullen om als sleepdienst zijnde…
De BMW koffer, haha! Was toen we op vakantie gingen namen we zo de koffer mee :)
Sorry dat ik geen donateur ben en toch indirect iets aanbiedt. Bedankt voor het door de vingers zien, ik weet ook niet wat ik er anders mee aan moet.

@Frenkie
Ik heb hem niet kunnen vinden in de Z3/z4 forum NL facebook groep. Of bedoel jij een andere facebook groep. Als ik op facebook zoek kom ik 5 personen tegen met deze naam .
 

  • Like 1
Link naar reactie

nou als je vriend niet over de brug komt mag je van de zomer wel met mij meerijden hoor :cool: .

Maar zag van de week wel ergens een foto voorbij komen van een gecrashte Z3.

 

even een tip van flip, misschien kan je een aantal dingen eraf halen/laten (zoals een koffer of een kofferrek) die je later kunt hergebruiken of los qua verkoop meer oplevert.

 

en paul zandstra zit bijna zeker in de z3/z4 eigenaren club nl en be oid van judith. dat is deze : https://www.facebook.com/groups/476233969204832/

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Op 20-12-2017 om 11:27 zei lightning87:

nou als je vriend niet over de brug komt mag je van de zomer wel met mij meerijden hoor :cool: .

Maar zag van de week wel ergens een foto voorbij komen van een gecrashte Z3.

 

even een tip van flip, misschien kan je een aantal dingen eraf halen/laten (zoals een koffer of een kofferrek) die je later kunt hergebruiken of los qua verkoop meer oplevert.

 

en paul zandstra zit bijna zeker in de z3/z4 eigenaren club nl en be oid van judith. dat is deze : https://www.facebook.com/groups/476233969204832/

Heb helemaal nix met Facebook.

Is er ook een andere manier om in contact te komen met Paul Zandstra ?

 

En Michelle, wat jammer van je auto............

Link naar reactie
  • Administrator
43 minuten geleden zei KeesZ3:

Is er ook een andere manier om in contact te komen met Paul Zandstra ?

Je kunt hem proberen een PM te sturen, geen idee alleen of hij er op reageert...

 

https://www.bmwzforum.nl/profile/13126-paul-zandstra/

Link naar reactie
  • Administrator
Op 19-12-2017 om 22:45 zei Frenkie:

Nu we toch coulant zijn: via FB groep is Paul Zandstra degene die wel belangstelling heeft voor Z3 onderdelen.

Succes met de liefde voor BMW en je vriend..... 

 

Via hem kun je ook aan onderdelen komen eventueel !

Link naar reactie
  • Administrator

De actualiteit van het topic is wel weg denk ik; Michelle was op 20 december voor het laatst online. Zal zich dus vast opgelost hebben...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.