Ga naar inhoud

Z3 taxatie reportage (video)


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 6-9-2017 om 20:32, ZZZ-Woudsend zei:

Gevonden ergens in de diepste krochten van Youtube. Een video reportage waarin een taxateur verslag doet over de Z3. Afkomstig van een autoprogramma dat is uitgezonden op  SudWest TV. Een lokale omroep.

 

https://youtu.be/kWhpz-E2hOU

Informatief filmpje..

Zit er aan te denken om mijn ZZZ te laten taxeren.

Misschien kunnen we dat als Forum collectief organiseren??

Link naar reactie

Haha wel een hoop gelul in de ruimte, was er na 2minuten al klaar mee.

 

Erg vreemd ik heb 9 e30's gehad en nooit problemen met de bak gehad.

Hij beweerd dat er problemen met de bak van de Z1 waren wat dus gewoon een degelijke e30 325i bak was.

 

BMW heeft wel een historie van roadsters!

 

 

 

Ik heb mijn Z3 2.8 bij brammer taxaties laten taxeren.

Hij had zelf ook een Z3 gehad dus wist waar die moest kijken.

Die van mij is op €16,500 getaxeerd

 

Ik kan het iedereen aanraden, ik betaal nu €4 per maand met een semi oldtimer all risk verzekering.

Hiervoor had ik de auto gewoon Wa + inzittende verzekerd.

Link naar reactie

Ik zag net een schrijf foutje het is dus geen €4 per maand maar het kost €4 per maand meer dan de normale wa + inzittende verzekering.

 

Ik zit nu bij SAA verzekeringen, ik las alleen wel wat slechte recensies op internet later.

Maar die van Turien waren niet veel beter helaas.

 

Dus informeer wel goed bij je tussen persoon bij welke verzekeraar ze de verzekering af willen sluiten.

 

 

 

 

Link naar reactie

Bij total loss word inderdaad de taxatie waarde uitgekeerd.

Zelf ben ik wel voorzichtig.

Maar met een eenzijdig ongeluk op hoge snelheid word het misschien een ander verhaal.

 

Wel is het fijn dat wanneer je door de schuld van een ander de auto total loss hebt je sowieso de taxatie waarde krijgt.

 

Ik was +/- €140 kwijt voor de taxatie die man kwam bij mij thuis langs om de auto te taxeren.

Dat rapport is 3 jaar geldig.

 

Je zou met wat meerdere mensen iets goedkoper uit zijn omdat de taxateur dan meerdere auto's kan doen.

 

Dan kan het misschien €20 goedkoper, maar als er in de tussen tijd iets gebeurd is het altijd "had ik maar" 

 

Let wel goed op de de taxateur bij verzekerings maatschapijen geaccepteerd word.

Soms worden ze geroyeerd omdat ze een te hoge waarde aan auto's geven en daar is de verzekering uiteraad niet blij mee en stoppen de samen werking.

 

 

Link naar reactie
Op 16-9-2017 om 12:51, Jan-Willem zei:

Haha wel een hoop gelul in de ruimte, was er na 2minuten al klaar mee.

 

Erg vreemd ik heb 9 e30's gehad en nooit problemen met de bak gehad.

Hij beweerd dat er problemen met de bak van de Z1 waren wat dus gewoon een degelijke e30 325i bak was.

 

BMW heeft wel een historie van roadsters!

Leuk filmpje :91_thumbsup: 

 

 

 

Ik heb mijn Z3 2.8 bij brammer taxaties laten taxeren.

Hij had zelf ook een Z3 gehad dus wist waar die moest kijken.

Die van mij is op €16,500 getaxeerd

 

Ik kan het iedereen aanraden, ik betaal nu €4 per maand met een semi oldtimer all risk verzekering.

Hiervoor had ik de auto gewoon Wa + inzittende verzekerd.

 

Link naar reactie
2 uren geleden, Jan-Willem zei:

Bij total loss word inderdaad de taxatie waarde uitgekeerd.

Zelf ben ik wel voorzichtig.

Maar met een eenzijdig ongeluk op hoge snelheid word het misschien een ander verhaal.

 

Wel is het fijn dat wanneer je door de schuld van een ander de auto total loss hebt je sowieso de taxatie waarde krijgt.

 

Ik was +/- €140 kwijt voor de taxatie die man kwam bij mij thuis langs om de auto te taxeren.

Dat rapport is 3 jaar geldig.

 

Je zou met wat meerdere mensen iets goedkoper uit zijn omdat de taxateur dan meerdere auto's kan doen.

 

Dan kan het misschien €20 goedkoper, maar als er in de tussen tijd iets gebeurd is het altijd "had ik maar" 

 

Let wel goed op de de taxateur bij verzekerings maatschapijen geaccepteerd word.

Soms worden ze geroyeerd omdat ze een te hoge waarde aan auto's geven en daar is de verzekering uiteraad niet blij mee en stoppen de samen werking.

 

 

Als ik nu de auto total loss rijd krijg ik de dagwaarde die aanzienlijk lager zal zijn als de taxatiewaarde.

Ik denk dat je als je in deze situatie terecht komt je blij (voor zo ver je blij kunt zijn ) bent dat je die € 140,- uitgegeven hebt.

Een kwestie van afwegen dus, en ja de taxatie moet wel realistisch zijn!

Dat je het met meerder kunt uitZetten kun je ook zien als een gezellig samenzijn met liefhebbers en kun je ook nog eens over de schouder van de taxateur kijken. 

 

Mocht iemand nog een goede taxateur/verzekeringsmaatschappij  weten.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.