Ga naar inhoud

Ingebouwde mistlampen wanneer branden


Rekkazle

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ingebouwde mistlampen wanneer branden

Beste ZZZ'ers......even een vraagje; ik heb mistampen ingebouwd met gebruikmaking van de bestaande bekabeling. De mistlampen zijn alleen aan te zetten als het dimlicht van de auto brandt; klopt dat?? En zo ja, is het te veranderen zodat ze ook bij stadslicht kunnen branden??

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bij mij kunnen ze ook alleen met stadslicht aan, volgens mij standaard, heb geen mod doorgevoerd.

Geplaatst:

Verschil zit in de lichtschakelaar, met of zonder mistlampen, 

Bij achteraf inbouw van de mistlampen zou je bij een juiste werking ook je lichtschakelaar moeten vervangen.

Geplaatst: (aangepast)

Sjonnie alert; stel dat je iemand ziet rijden met alleen stadslicht en mistlampen aan;

denk je dan

  1. "wat een toffee peer moet dat zijn"
  2. "zou hij vergeten zijn om ze uit te zetten?"
  3. "ow, die tegenligger komt zeker net uit de dichte mist; ik zet ze ook maar alvast aan"
  4. Waarom doet ie dat nou; hij ziet ze zelf niet eens branden.
  5. zo lijkt die lager op een afstand (goedkoper dan een verlaging set aanschaffen)
  6. opzij opzij opzij....ik kom eraan 
  7. vul verder maar in....

PS:  erg populair bij Opel Zafiras ook...

PS1; je kijkt dan ook de hele tijd tegen een lampje aan onder je tellers; annoying.

:hypocrite:

aangepast door Ruud_19
Lijst een beetje aangevuld :)
  • Like 2
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Aan alle ZZZ liefhebbers wens ik heeeeel veel genot in 2018 met ons waaaaw wagentje.

Ik ben nog steeds op ontdekkingsreis in dat mooie ding.

Er loopt nl. een kabeltje naar de motorkap. Het bevindt zich onzichtbaar tussen de bekleding en de motorkap zelf. Waar gaat dit heen, bots- of temperatuur sensor? vind daar gn informatie over. 

 

Geplaatst: (aangepast)

Ik vermoed dat je de verwarmingskabel voor de ruitensproeiers bedoelt? 

 

De buitentemperatuursensors (één voor de boordcomputer, één voor de spiegelverwarming) zitten onderin de voorbumper.

aangepast door pimgmx
Geplaatst:

dat denk ik ook; kijk eens in de VIN decoder of je deze hebt;

314 Heated Windscreen Washer Nozzles

Frontscheibenwaschduesen Beheizt.

Geplaatst:

Ja eeh alleen bij mist en slecht zicht (minder dan 50 meter!!) 

 

Dussss

Geplaatst:

Dank voor jullie moeite. Heb nu  zelf eens goed gekeken en links is er een massa verbinding en rechts is het de leiding met sproeivloeistof, maar de aanzet van die leiding zit in een soepele beschermings buis en dacht dat het om een elektrische leiding ging. Probleem opgelost.

Geplaatst:

In Rotterdam noemen ze mistlampen in combinatie met stadslichten pooier verlichting.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.