Ga naar inhoud

Ingebouwde mistlampen wanneer branden


Rekkazle

Aanbevolen berichten

Ingebouwde mistlampen wanneer branden

Beste ZZZ'ers......even een vraagje; ik heb mistampen ingebouwd met gebruikmaking van de bestaande bekabeling. De mistlampen zijn alleen aan te zetten als het dimlicht van de auto brandt; klopt dat?? En zo ja, is het te veranderen zodat ze ook bij stadslicht kunnen branden??

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Sjonnie alert; stel dat je iemand ziet rijden met alleen stadslicht en mistlampen aan;

denk je dan

  1. "wat een toffee peer moet dat zijn"
  2. "zou hij vergeten zijn om ze uit te zetten?"
  3. "ow, die tegenligger komt zeker net uit de dichte mist; ik zet ze ook maar alvast aan"
  4. Waarom doet ie dat nou; hij ziet ze zelf niet eens branden.
  5. zo lijkt die lager op een afstand (goedkoper dan een verlaging set aanschaffen)
  6. opzij opzij opzij....ik kom eraan 
  7. vul verder maar in....

PS:  erg populair bij Opel Zafiras ook...

PS1; je kijkt dan ook de hele tijd tegen een lampje aan onder je tellers; annoying.

:hypocrite:

aangepast door Ruud_19
Lijst een beetje aangevuld :)
  • Like 2
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Aan alle ZZZ liefhebbers wens ik heeeeel veel genot in 2018 met ons waaaaw wagentje.

Ik ben nog steeds op ontdekkingsreis in dat mooie ding.

Er loopt nl. een kabeltje naar de motorkap. Het bevindt zich onzichtbaar tussen de bekleding en de motorkap zelf. Waar gaat dit heen, bots- of temperatuur sensor? vind daar gn informatie over. 

 

Link naar reactie

Ik vermoed dat je de verwarmingskabel voor de ruitensproeiers bedoelt? 

 

De buitentemperatuursensors (één voor de boordcomputer, één voor de spiegelverwarming) zitten onderin de voorbumper.

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Dank voor jullie moeite. Heb nu  zelf eens goed gekeken en links is er een massa verbinding en rechts is het de leiding met sproeivloeistof, maar de aanzet van die leiding zit in een soepele beschermings buis en dacht dat het om een elektrische leiding ging. Probleem opgelost.

Link naar reactie

In Rotterdam noemen ze mistlampen in combinatie met stadslichten pooier verlichting.......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.