Ga naar inhoud

Goedkoop tanken


Emi

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je geïnteresseerd bent in waar je goedkoop kunt tanken (ik heb de app op mijn mobiele telefoon geïnstalleerd):

https://directlease.nl/tankservice/

Dichtbij waar mijn huis woont, tank ik op dit moment het voordeligst 98 benzine (BP Ultimate in dit geval) aan de Capelseweg. Voor 159,9 eurocent/l.

Geplaatst:

Ik gebruik de app ook. Vooral handig als ik onderweg moet tanken. Hier in de buurt weet ik wel wat de goedkoopste pomp is. Dat is op 5 km rijden, in Soest. Daar is al een tijd een soort benzineoorlog aan de gang tussen een paar pomphouders, waardoor de benzine er zo ongeveer het goedkoopst is van heel Nederland. De euro95 kost er nu 1,409. 

  • Administrator
Geplaatst:

Niet nodig, maar thx. Ik tank altijd voor een tientje...

Geplaatst:

Goedkoop tanken, da's mijn geijkte smoes om even paar heuveltjes (7) te rijden en net over de grens in D vol te gooien :guitar:.

Geplaatst:

Goed plan een flink stuk omrijden voor een paar euro minder ,kom je nog eens ergens.

 

Geplaatst:

het is mij opgevallen dat E10 brandstof mijn beide 2.8-en zeker 10% zuiniger laat rijden...

I know this for a fact want ik heb de data sinds Oktober 2010 bijgehouden :-)

Z3_Tankhistorie_kosten.jpg

Z3_Tankhistorie.jpg

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Haha mooi^

 

Ik heb ook alle bonnen nog met de bedoeling om deze in Excel te verwerken... was ooit heel ver, tot mijn harde schrijf was gecrashed.

Geplaatst:

Even naar de Q8 in Visé: 1.31 euro, en daarna nog even een rondje land van Herve, ha ha.

Geplaatst: (aangepast)

de data sinds Oktober 2010 bijgehouden

En ben  sinds dien met het nieuwe rijden begonnen en daar steeds meer op gaan letten .

Heeft dan ook waarschijnlijk minder met de mindere kwaliteit brandstof te maken maar meer met het gaspedaal, remmen, schakelen en defensieve rijden en of leeftijd te maken.

aangepast door MNZ3M
aanvullende info
  • Administrator
Geplaatst:

Voor de sceptici onder ons... te vinden in de ETK

 

Screenshot_20170806-213923.thumb.png.db399c0e6cd749387e1c71e3d0a662da.png

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Auto's die op e85 rijden hebben aanzienlijk meer brandstof nodig dan op benzine.

Het geeft meer vermogen maar de fuel / air ratio is wel anders.

Kan me niet voorstellen dat die met e10 dan wel zuiniger word.

 

 

  • Administrator
Geplaatst:

E95 bedoel je waarschijnlijk? :cool:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.