Ga naar inhoud

Prijsstijgertje M roadster


MNZ3M

Aanbevolen berichten

De tellerstand is logisch een NL auto , 2e eigenaar  al kun je zie dat de 2e eigenaar wat minder precies is geweest in de laatste jaren verminderd onderhoud . De slijtage aan te stoelen past bij de auto en dat is zo te zien wel weer netjes te herstellen.

Maar goed ik vindt hem ook stevig aan de vraag prijs maar voor een liefhebben of investeerder  zijn er altijd mogelijkheden , is er over de prijs natuurlijk altijd te onderhandelen en er zijn veel slechtere auto's voor veel geld verkocht .Kijk naar de prijzen van Porsche's 911  of 912  en je begrijpt wat er met prijzen kan gebeuren.

Maar e.e.a. kan altijd weer omslaan kijk maar naar de rente stand. Wie het weet mag het zeggen .Maar koop een auto waar je zelf plezier en of vertrouwen in heb en maak je over de rest maar niet zoveel zorgen. Een nieuwe auto schrijft nou eenmaal veel meer af en dat vinden velen  heel gewoon maar die auto heeft ook een totaal andere functie in het economisch verkeer.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Ook als je de auto verkocht heb dien je heel bewust je advertentie weg te halen. Is mij ook over komen met mijn z3 M Coupe. Op verzoek van de nieuwe eigenaar hem weg gehaald. Auto bedrijven doen dit minder om toch in kontakt te komen met potentiele kopers. Nee sorry deze is net verkocht, maar we hebben nog.....

 

mijn oude Mgb staat ook nog steeds te koop.(met mijn mede weten) en ontvang nog regelmatig mailtjes die ik door stuur naar mijn vriendje mg garage die dan weer anderen weet te slijten. Dat heet verkoop tactiek.... Geldt ook voor autoscout. Zegt dus niets, je komt erachter als je kontakt zoekt.... ik geloof dat ze pas verdwijnen na ruim een jaar.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.