Ga naar inhoud

Prijsstijgertje M roadster


MNZ3M

Aanbevolen berichten

Die handelaar Mycars  heeft ook nog een perfecte groene  M roadster en een estoril blauwe M coupe en andere leuke speeltjes BMW staan

aangepast door MNZ3M
tekst fout
Link naar reactie

Ach wat een gek er voor geeft, ik vind het belachelijk, leuke auto, maar niet echt bijzonder....

Link naar reactie

heeft die groene vorig jaar niet op Interclassic Maastricht gestaan

 

Klopt 16-1-2016   te koop voor  37950,-  37453 km Japanse import B.M. Misker cars   en dus nu een jaartje later voor 48.500,- bij Mycars Simpelveld met  38200 km. met kenteken

 

Dus de 10.000,- stijging  klopt wel zo'n beetje

Link naar reactie

Perfecte auto!!

Maar idd deze prijsstijgingen gaan nergens over, maar vragen staat vrij uiteraard.

Ik kan de handelaar /eigenaar geen ongelijk geven, de markt is momenteel echt hot voor dit soort bijzondere wagens.

 

Die phoenix gelb E46 M3 is ook zo'n topper :wub:

Link naar reactie
7 uren geleden, bofkont zei:

 

Die phoenix gelb E46 M3 is ook zo'n topper :wub:

 

Om nog maar te zwijgen over de hele leuke M1. Die koop je tegenwoordig eigenlijk niet meer onder de 6 ton en is dus onbetaalbaar voor Emi. Maar ik ga volgende volgende week wel een stukje rijden in een M1. En dat vind ik ook leuk :party:.

Link naar reactie
27 minuten geleden, Emi zei:

 

Om nog maar te zwijgen over de hele leuke M1. Die koop je tegenwoordig eigenlijk niet meer onder de 6 ton en is dus onbetaalbaar voor Emi. Maar ik ga volgende volgende week wel een stukje rijden in een M1. En dat vind ik ook leuk :party:.

Oh dat is echt super!!! :thumbup:

Lijkt me een geweldige ervaring, ik ga komend voorjaar rijden in een I8, lijkt me ook een leuke ervaring.

Maar de oude M1 vind ik veel leuker.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Op 30-1-2017 om 22:08, MNZ3M zei:

heeft die groene vorig jaar niet op Interclassic Maastricht gestaan

 

Klopt 16-1-2016   te koop voor  37950,-  37453 km Japanse import B.M. Misker cars   en dus nu een jaartje later voor 48.500,- bij Mycars Simpelveld

Ben toen direct gaan sparen, maar kost nu (2 maanden later)  al €. 52.500.  Zo hard kan ik niet sparen:o

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
21 minuten geleden, ZZZ-Woudsend zei:

Voor dat bedrag gaat er ook een strik om die van mij.

 

Als die Imolarode van jou een vast dak zou hebben, zou ik hem vandaag nog op komen halen :cool:.

Link naar reactie

een tijdje terug stond die van Ruud en nog een te koop voor €32.500.

hoe is het daarmee gegaan, waarschijnlijk nog te koop ?

Ik ga die van mij in ieder geval koesteren tot ik denk nu mag tie weg !

Je durft er bijna niet meer mee te rijden, Ja 30 per uur door 't dorp Haha.

Link naar reactie
Op 31-1-2017 om 19:34, Emi zei:

 

Om nog maar te zwijgen over de hele leuke M1. Die koop je tegenwoordig eigenlijk niet meer onder de 6 ton en is dus onbetaalbaar voor Emi. Maar ik ga volgende volgende week wel een stukje rijden in een M1. En dat vind ik ook leuk :party:.

Wat dacht je van deze dan, hoelang nog voor de eerste een miljoen kost? :blink:

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Kans voor de liefhebber moet nog wel wat aan gebeuren 'graag de foute lampjes van de voorspoiler"

 

Echte Nederlandse M roadster met hard top .

 

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1194087793-bmw-z3-3-2-m-roadster-1997-origineel-nl-auto.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=13

aangepast door MNZ3M
aanvullende info
  • Like 1
Link naar reactie

Oef, die van mij is binnenkort - na wat klein spuitwerk - wel echt in bijna-concoursstaat. De originele velgen zijn gecoat, bijna alle plastic interieurdelen zijn vervangen voor origniele nieuwe exemplaren. Het onderhoud is tip-top gedocumenteerd. Wat zou mijne dan waard zijn? Gaat het over de 45K? Zou iemand dat er echt voor betalen? 

Link naar reactie

Het wordt uiteindelijk altijd wel verkocht al kan het een tijdje duren  en uiteraard hangt het natuurlijk wel af van meerde factoren wat je er voor vraagt en wat je er voor krijgt e.e.a moet natuurlijk ook wel kloppen met de markt.

Maar die van jou ziet er beter uit !

 Dus in vergelijking met zijn vraagprijs zit je wat hoger echter voor die prijs zijn er nog wel wat alternatieven maar zoek maar eens een vergelijkbare en die zijn toch altijd lastig te vinden en zolang de markt voor deze auto's stijgt maak je daar voor nu een kans. Maar dat kan ook in 1/2 jaar veranderd zijn maar wie het weet mag het zeggen.

Link naar reactie
21 uren geleden, MNZ3M zei:

Kans voor de liefhebber moet nog wel wat aan gebeuren 'graag de foute lampjes van de voorspoiler"

 

 

Is voor zo'n wagen inderdaad beter dat ie nu wél in de handen van een liefhebber komt, ..:headwall:

Inspectie nodig, remolie over de datum, oliepeil te laag, mag wel eens stof gezogen worden onder de kap. Nee, bedankt.

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Je hoeft geen hekel aan je geld te hebben om er toch iets moois voor te kopen, want aan geld alleen heb je niets het is slechts een middel.. 

En voor elke kleurstelling of auto  is er een liefhebber gelukkig maar anders werd het wat saai .

Link naar reactie
  • Administrator

Gezien de slijtage aan de stoelen en dashboardpanelen (blauwe folie eraf... hoe dan?), vraag ik mij af of die KM-stand wel klopt...

MIjn 420.000km oude 2.8 heeft minder ernstige plekken op de wangen van de stoelen.

Link naar reactie

Ik denk dat de verkoper er voor die prijs nooit vanaf komt.

Een liefhebber geeft dat bedrag niet uit aan een uitgeleefd hok !

Voor dat bedrag weet ik een veeeel mooiere te staan niet ver van hier :2_grimacing:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.