Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Koude neuZenrit vanuit de Betuwe Zaterdag 11 maart 2017


Flipje

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, coot zei:

Je moet echter wel rekening houden dat je vanaf Oosterhout tot Bemmel niet op de dijk mag met je auto,

dus daar zou je door Oosterhout moeten en dan richting Bemmel waar je via de Ressensestraat, Vossenhol en Teselaar de dijk weer op kunt.

 

 

Afgesloten voor motoren, dat bordje heb ik gezien maar niet voor Zdrivers

Link naar reactie

Waar bij de VdV ontmoeten we elkaar precies? Ik zie op Streetview een slagboom, dus dat is betaald parkeren? Of stellen we ons ergens anders op?

 

Misschien ook handig om de beoogde lunchlocatie nog even te communiceren? Dan kunnen mensen daarheen navigeren, if all else fails...

 

aangepast door Individual
Link naar reactie
1 uur geleden, eric M roadster zei:

Ik zou graag deelnemen . Is dat nog mogelijk? Op de valreep 

Deelname is mogelijk hoor Eric, geen probleem

Link naar reactie
1 uur terug, Individual zei:

Waar bij de VdV ontmoeten we elkaar precies? Ik zie op Streetview een slagboom, dus dat is betaald parkeren? Of stellen we ons ergens anders op?

 

Misschien ook handig om de beoogde lunchlocatie nog even te communiceren? Dan kunnen mensen daarheen navigeren, if all else fails...

 

Slagboom gaat gewoon open dus geen muntjes hiervoor nodig. Bij binnenkomst direct rechts is aparte parking , tot daar!

Lunchlocaties en laatste aandachtspuntjes ontvangen jullie morgen voor de start.

Link naar reactie
  • Administrator
12 uren geleden, GuidoK zei:

Weinig natte neuzen :lol:

Glij maar eens van de dijk af, moet je opletten hoe nat die neus wordt :lol:

Link naar reactie

Op het allerlaatste moment toch verhinderd....:unsure: :sSic_sick:  Have Fun !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.