Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Koude neuZenrit vanuit de Betuwe Zaterdag 11 maart 2017


Flipje

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mits het droog weer is gaan we zaterdag 11 maart 2017 om 10:30u een mooie rit maken door het Rivierengebied waar u langs mooie lokaties komt en uiteraard is er tijd voor een culinaire lunch met gelijkgestemden.

Start vanuit Tiel, Hotel Valk, Laan van Westroijen 10, 4003 AZ Tiel.


SVP Aanmelden door reactie te plaatsen!

 

Deelnemers:

- Bojan

- EdwinK

- Horus

- Shoveltje

- Individual

- Snaatje

- Flipje

- RWZ3

- Gijs (ov gereed zzzz)

- Z-TTree

- GuidoK

- Eric M Roadster

 

En nog 6 Z-Drivers van ander platform

 

De te rijden route kunt u downloaden of printen;  https://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/4625147/standaard-autoroute/langs-de-dijk-sander

 

2016_01_08 Z3 bij AR-Kanaal.jpg

aangepast door Flipje
Deelnemers aangepast
  • Like 1
Geplaatst:

Helaas dan slaapt de Zzz nog en zijn baasje ook :P

Geplaatst:

IJs en weder dienende, oftewel onder voorbehoud van: hardtop er al af, ziektes, verhuizingen en andere ongein. ;) 

  • Like 2
Geplaatst:

^ach dat is het al snel hoor Jeroen....stoelverwarming, airco én (last but not least) STUURVERWARMING:sHa_biggrin:. Dak dichthouden kan ook altijd nog........dus  ik zeg doen Jeroen:P

Geplaatst:
Op 30-1-2017 om 19:44, Shoveltje zei:

IJs en weder dienende, oftewel onder voorbehoud van: hardtop er al af, ziektes, verhuizingen en andere ongein. ;) 

 

Cees je bent echtscheidingen vergeten ?

Geplaatst:

Ik zit nog op st maarten, de heineken regatta (ja is gewoon werk) dus geen premiere voor zwartje....

Geplaatst:

Als ik dan niet in Benidorm achter mijn rollator ( :D ) loop, ben ik van de partij. Weet dit binnenkort.

 

Geplaatst:

^^ nee hoor Cees, maar met alle voorbehouden die jij maakt was je de echtscheiding nog vergeten, vandaar dus....

Geplaatst:

11 maart gaat niet lukken. Zit dan inderdaad in Benidorm. Nee niet met de Zet, maar gewoon met het vliegtuig en dan een plaatselijk Audi cabrio.

Geplaatst:

Onder voorbehoud mee :sFun_whistle: Mits het niet sneeuwt, ijzelt of stortregent!  :rolleyes:

  • Like 1
Geplaatst:

De rit is bekend, is zo'n 150km lang en komt beschikbaar om te printen of als gpx te uploaden in uw navigatiehulp. Er is gezellig veel animo via dit forum & Facebook dus heb er zin in.

Binnenkort gaan we de rit voorrijden... ;)

 

Z4 klaar voor vertrek.jpg

  • Administrator
Geplaatst:

^misschien handig om in het openingstopic een deelnemerslijstje aan te maken

Geplaatst:
23 uren geleden, Scorpion zei:

^misschien handig om in het openingstopic een deelnemerslijstje aan te maken

Done!

Geplaatst:
Op Monday, February 06, 2017 om 15:37, Flipje zei:

 

Op Monday, February 06, 2017 om 15:37, Flipje zei:

Binnenkort gaan we de rit voorrijden... ;)

Ik wil met haar ook de rit wel voorrijden ???

Op Monday, February 06, 2017 om 15:37, Flipje zei:

 

Z4 klaar voor vertrek.jpg

 

  • Like 1
Geplaatst:

Soort van thuiswedstrijd, dus onder weersvoorbehoud zijn we erbij:thumbup:

Geplaatst:

Update: Route en startlocatie staan in start topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.