Ga naar inhoud

Mistlampen Z4


Auke

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de mistlampen van mijn Z4 veel vocht. Kan er een goudvis in laten zwemmen :P

Ik weet dat er draadje is waar dit probleem wordt "opgelost'.

Nu wil ik de mistlampen gaan demonteren. Op welke wijze kan dat het gemakkelijkst worden uitgevoerd?

 

mist.jpg

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik begrijp dat je graag je probleem opgelost ziet. In dat geval is het hier gewoonte dat je jezelf eerst even voor stelt, en ..... foto's uiteraard. Nou hoef je niet je hele familie meteen aan ons te tonen, maar toch op z'n minst je ZZZZ!

  • Administrator
Geplaatst:

Hoe lang zijn ze al vochtig? Als dat al wat langer is zou ik ze weg mieteren en nieuwe kopen. Je reflectoren zijn namelijk ook snel aangetast en die blijven dan schilferen. Bij de vernieuwde versie heb je dit gedoe bovendien niet.

 

En nu voorstellen met je donder!

Geplaatst:
2 uren geleden, 2.5si zei:

Hoe lang zijn ze al vochtig?

Ogen als de zee, niet zo diep wel zo waterig.

Geplaatst:

Ik weet toch niet dat ik mij eerst moet voorstellen voordat ik een vraag stel :lol:

Bij dezen mijn profiel voor een deel gevuld. Foto van mijn auto niet voorhanden maar deze volgt..

Nieuwe kopen is het advies: wat kosten die dingen per stuk en waar "goedkoop' te verkrijgen?

Geplaatst:

Goh Auke,misschien lees je even de frorumgeboden daar staat zat info in over hoe en wat.

Waar je onderdelen kunt kopen? Nah wat denk je van een dealer?

Of  www.xclusivebmwservice.nl  Mailen op info@bmw-service.org   (deze gast is een nette ik heb daar zelf pas achterlichten besteld).

 

              Scheperkamp,Dparts enz enz

 

Onderdelen opzoeken kun je hier : http://www.etkbmw.com/

 

Ga ook even op zoek op het forum er staat enorm vel info over alles wat maat met je z te maken heeft ,kun je het daar niet vinden dan kun je altijd nog vragen!

 

 

Geplaatst: (aangepast)

Dankjewel voor de informatie.

De manuals vind ik niet echt duidelijk en er is weinig over reparatie van een Z4 op YouTube te vinden helaas.

Ik zal mij eerst door de forumgeboden worstelen en wie weet wat ik daar van opsteek.

Waarom wel de mogelijkheid voor emoticons terwijl deze niet gewenst zijn in de berichtgeving?

 

aangepast door Auke
Geplaatst:

Via you tube waarbij coupe en roadster uiteraard van voren! identiek zijn.....; succes ermee!:

 

  • Administrator
Geplaatst:
1 uur geleden, Auke zei:

Waarom wel de mogelijkheid voor emoticons terwijl deze niet gewenst zijn in de berichtgeving?

 

Emoticons mag je gerust gebruiken in je posts, zo lang je post maar niet uitsluitend uit smilies bestaat. Da's meer voor Facebook en aanverwanten.

Geplaatst:

Tsja de tis is dan ook eigenlijk gemaakt voor bmw monteurs!

 

 

Je moet soms even zoeken maar de meeste informatie staat er in.

Geplaatst:

Omdat bij deze mistlampen het water al enige tijd aan de lippen staat, wil ik ze gaan vervangen.

Nu heb ik gezocht :

Merk Bmw
Artikelnummer 0696995
OEM nummer

63177162739  Als ik de oude ga vervangen voor deze (links en rechts verschillend nummer) ben ik er dan zeker van dat de nieuwe na een eerste wasbeurt niet vollopen?

Geplaatst:

In deze wereld nooit geen ZEKERHEID! Dat houdt het spannend. (Zie Sander39 zijn onderschrift).

Maar je mag toch verwachten.....

Geplaatst:

Better safe than sorry, ik zou de randen goed afkitten....

IMG_0510.JPG

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Garanties bestaan inderdaad niet, maar bij mijn vorige Z (waar de foto in jouw eerste post van is ) waren de vochtigheidsproblemen in de mistlampen wel voorbij na het vervangen (2006 exemplaren vervangen door in 2010 nieuw bij de dealert gekochte exemplaren). 

 

Nu ik nog eens naar die foto terug kijk, dat was ook wel nodig toen:

 

iz6heg.jpg

Geplaatst:

Mijn nieuwe achterlichten zijn vooralsnog droog,er is dan ook een modificatie aan uitgevoerd naar aanleiding van de problemen.

Geplaatst:

Probleem alleen bij mistlampen voor. Had even geen foto voorhanden dus die van 2.5i geleend.

Maar goed om te horen bij vervanging met nieuwe type het probleem weg is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.