Ga naar inhoud

Mistlampen Z4


Auke

Aanbevolen berichten

In de mistlampen van mijn Z4 veel vocht. Kan er een goudvis in laten zwemmen :P

Ik weet dat er draadje is waar dit probleem wordt "opgelost'.

Nu wil ik de mistlampen gaan demonteren. Op welke wijze kan dat het gemakkelijkst worden uitgevoerd?

 

mist.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp dat je graag je probleem opgelost ziet. In dat geval is het hier gewoonte dat je jezelf eerst even voor stelt, en ..... foto's uiteraard. Nou hoef je niet je hele familie meteen aan ons te tonen, maar toch op z'n minst je ZZZZ!

Link naar reactie
  • Administrator

Hoe lang zijn ze al vochtig? Als dat al wat langer is zou ik ze weg mieteren en nieuwe kopen. Je reflectoren zijn namelijk ook snel aangetast en die blijven dan schilferen. Bij de vernieuwde versie heb je dit gedoe bovendien niet.

 

En nu voorstellen met je donder!

Link naar reactie

Ik weet toch niet dat ik mij eerst moet voorstellen voordat ik een vraag stel :lol:

Bij dezen mijn profiel voor een deel gevuld. Foto van mijn auto niet voorhanden maar deze volgt..

Nieuwe kopen is het advies: wat kosten die dingen per stuk en waar "goedkoop' te verkrijgen?

Link naar reactie

Goh Auke,misschien lees je even de frorumgeboden daar staat zat info in over hoe en wat.

Waar je onderdelen kunt kopen? Nah wat denk je van een dealer?

Of  www.xclusivebmwservice.nl  Mailen op info@bmw-service.org   (deze gast is een nette ik heb daar zelf pas achterlichten besteld).

 

              Scheperkamp,Dparts enz enz

 

Onderdelen opzoeken kun je hier : http://www.etkbmw.com/

 

Ga ook even op zoek op het forum er staat enorm vel info over alles wat maat met je z te maken heeft ,kun je het daar niet vinden dan kun je altijd nog vragen!

 

 

Link naar reactie

Dankjewel voor de informatie.

De manuals vind ik niet echt duidelijk en er is weinig over reparatie van een Z4 op YouTube te vinden helaas.

Ik zal mij eerst door de forumgeboden worstelen en wie weet wat ik daar van opsteek.

Waarom wel de mogelijkheid voor emoticons terwijl deze niet gewenst zijn in de berichtgeving?

 

aangepast door Auke
Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden, Auke zei:

Waarom wel de mogelijkheid voor emoticons terwijl deze niet gewenst zijn in de berichtgeving?

 

Emoticons mag je gerust gebruiken in je posts, zo lang je post maar niet uitsluitend uit smilies bestaat. Da's meer voor Facebook en aanverwanten.

Link naar reactie

Omdat bij deze mistlampen het water al enige tijd aan de lippen staat, wil ik ze gaan vervangen.

Nu heb ik gezocht :

Merk Bmw
Artikelnummer 0696995
OEM nummer

63177162739  Als ik de oude ga vervangen voor deze (links en rechts verschillend nummer) ben ik er dan zeker van dat de nieuwe na een eerste wasbeurt niet vollopen?

Link naar reactie
  • Administrator

Garanties bestaan inderdaad niet, maar bij mijn vorige Z (waar de foto in jouw eerste post van is ) waren de vochtigheidsproblemen in de mistlampen wel voorbij na het vervangen (2006 exemplaren vervangen door in 2010 nieuw bij de dealert gekochte exemplaren). 

 

Nu ik nog eens naar die foto terug kijk, dat was ook wel nodig toen:

 

iz6heg.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.